WEBOO 2013

Kako stvoriti uspješan promotivno-prodajni kanal putem interneta

21.05.2013 u 13:32

Bionic
Reading

Ne znate kako optimalno spojiti marketing s prodajom? Kako kreirati dugoročan i uspješan 'web media mix plan'? Kako kombinirati vlastite sadržaje, web-stranice i društvene mreže? A sve u svrhu dominiranja internetom

Naučit ćemo vas sve ovo i još mnogo toga o internetskom marketingu koji se širi na tematiku inbound i viralnog marketinga, community managementa i optimizacija, na konferenciji o internetskom marketinguWeboo 20135. lipnja 2013. u centru Hypo, gdje vas očekuju cjelodnevna predavanja vrhunskih stručnjaka koji će vam dati puno konkretnih primjera iz prakse te vas svojim predavanjima voditi do zadnje stepenice internetskog marketinga.

Prijavite se odmah sada jer su nam preostala još samo dva tjedna do konferencije, a slobodnih mjesta u dvorani ponestaje. Samo do kraja ovoga tjedna ulaznice za konferenciju su po nižim cijenama.

Želite nastupiti na konferenciji?

Ako ste dobar govornik, spreman promovirati svoju tvrtku pred velikim auditorijem, zakupite svoju minutažu predavanja i naučite sudionike nešto novo uz vlastite primjere iz prakse kojima ćete im pomoći da ovladaju gradivom i donesu nove ideje u svoje poslovanje.

Zakupiti možete i svoje izlagačko mjesto nudeći proizvode i usluge na konferenciji koja će vrvjeti marketingašima, poduzetnicima, inovatorima, web-dizajnerima, community managerima te velikim brojem sudionika.

Četiri web-edukacije

Na konferenciji Weboo 2013 čut ćete zašto je optimizacija važna, kako optimizirati kampanju, na što obratiti pažnju prilikom optimizacije, kakav treba biti kvalitetan sadržaj, koji marketing je značajno jeftiniji, kako društvene mreže prilagoditi svakom klijentu, kako mjeriti povrat investicije...

Ako želite naučiti o svemu ovome u okruženju s individualnim pristupom svakom polazniku, u malim grupama, prijavite se za četiri edukacije koje se plaćaju, a održavaju se sljedećeg dana konferencije:

'Viralno, ali mejlom' (Simon Meglič)
'Zaplovite optimizacijom i ne gubite kompas' (Saša Stanković)
'Nemojte trčati za kupcima, neka oni dođu k vama' (Ilija Brajković)
'Community management iz kuta profesionalca' (Ilija Brajković)

Ukoliko odaberete sve četiri edukacije, nagrađujemo vas redovnim popustom od 20 posto plus izvanrednim popustom od još 20 posto! 40 posto popusta na četiri edukacije jer želimo da znate više i bolje!

Natječaj Masterweb

Ne zaboravite da su u tijeku prijave za natječaj Masterweb, koje traju do 25. svibnja, a stručan žiri bira najbolje i najkreativnije video sadržaje u kategoriji Online video 2013

Svi kreativci, prijavite se odmah svojim videom jer ćemo pobjednike natječaja Masterweb proglasiti na konferenciji Weboo 2013 te im dodijeliti vrijedne nagrade.

Medijski pokrovitelji konferencije: Večernji list, Net.hr, Poslovni dnevnik, Business.hr, T-portal.hr, Monitor.hr, Forum.hr, Idemvan.hr, Zimo.co, CISEx, Radio 101, VIDI.hr. Story.hr, Cosmopolitan.hr

Organizacijski sponzori: Manifest - design intelligence, Imperito, Media Zoom, službeni fotograf Goran Katić (Fotosvijet d.o.o.), Algebra, Ad Loomen