DOBRI REZULTATI

I Peugeot i Citroen rasli za više od sedam posto

14.07.2016 u 15:03

Bionic
Reading

Prodaja marke Peugeot povećana je za 7,9 posto na 601 tisuću jedinica, posebno zahvaljujući modelima Peugeot 2008 (+16 posto i 99.900 prodanih vozila) i Partner (plus osam posto i 62.800 prodanih vozila)

Peugeot 208 i 308 nastavljaju rast: 208-ica bilježi plus od 15 posto i 157.800, a 308-ica 10 posto i 119.200 prodanih vozila. Najveći porast zabilježen je u Italiji (+17,4 posto), Španjolskoj (+12,5 posto) i Nizozemskoj (+8,8 posto).

Sa 414.000 jedinica Citroën je zabilježio rekordnu razinu prodaje u proteklih pet godina, s rastom od 7,2 posto, zahvaljujući modelu C4 Picasso, kao i modelima C4 Cactus i C1. Prodaja marke DS sa 40.900 jedinica povećana je za 0,7 posto. Dobre rezultate bilježe i DS 4 i DS 4 Crossback.

'Citroën je ostao na dobrom putu konsolidirajući svoju svjetsku prodaja u prvom polugodištu na preko 600.000 jedinica. Održavajući cijene na vrlo zadovoljavajućoj razini, dosegli smo rekordnu razinu prodaje u Europi u posljednjih pet godina, osvojili teren u Latinskoj Americi i premašili ciljeve za C3-XR SUV u Kini.


Ovi rezultati temelje se na našoj proizvodnoj ofenzivi, koja će se ubrzati u drugom polugodištu', najavljuje Linda Jackson, glavna direktorica marke Citroën.

'Peugeot je ove godine lansirao pet novih SUV vozila i obnovio modele 2008 i 3008. Ova ponuda će biti završena u Kini s velikom evolucijom trenutnog 3008, koji će biti upotpunjen s dva jedinstvena SUV vozila u mjesecima koji dolaze. Očekujemo ubrzanje rasta prodaje na globalnoj razini. U prvom polugodištu povećana je za 0,5 posto', rekao je Maxime Picat, glavni direktor marke Peugeot.