ambiciozne najave

Huawei tvrdi: Imamo kvalitetniji automobil od Tesle

24.12.2021 u 08:33

Bionic
Reading

Manje od tjedan dana nakon što je kineski start-up električnih automobila Nio najavio svog najnovijeg konkurenta Tesli, Huawei je objavio detalje o vozilu sa specifikacijama za koje tvrdi da nadmašuju Model Y

Kineski tehnološki div Huawei najpoznatiji je po svojim telekomunikacijskim proizvodima i pametnim telefonima i kaže da neće samostalno proizvoditi automobile. Ali radi s proizvođačima automobila na tehnologiji kao što je autonomna vožnja.

Prvi automobil s Huaweijevim operativnim sustavom HarmonyOS bit će Aito M5, automobil koji radi i na struju i na gorivo, rekao je Richard Yu, izvršni direktor i izvršni direktor Huaweijeve potrošačke poslovne grupe, u četvrtak na zimskom predstavljanju proizvoda tvrtke. Isporuke bi trebale početi oko 20. veljače, nakon kineske Nove godine, rekao je Yu, koji je i izvršni direktor Huaweijevog odjela za inteligentna poslovna rješenja za automobile.

Cijene nakon subvencioniranja za Aito M5 počinju od 250.000 juana (39.063 dolara). To je niže od Teslinog modela Y, koji počinje od 280.752 juana nakon subvencija. U subotu je Nio otkrio da će isporuke električne limuzine ET5 krenuti u rujnu s početnom cijenom od 328.000 juana (51.250 dolara) unaprijed.

Niova limuzina ET7, predviđena za isporuku u ožujku, počinje od 448.000 juana. Yu je u svom jednosatnom izlaganju tvrdio da Aito M5 nudi vršnu snagu i domet vožnje koji su bolji od modela Y.

Međutim, za razliku od Teslinih automobila, Aito M5 se ne napaja isključivo električnom energijom jer ima spremnik za gorivo za povećanje dometa kada se baterija isprazni. Start-up Li Auto ima sličnu značajku proširenja raspona s pogonom na gorivo za svoj Li One, čiji najnoviji model navodi cijenu od 338.000 juana (otprilike 47.000 eura) bez subvencija.

Neke od brojnih drugih značajki koje je Yu opisao uključivale su dvoslojno zvučno izolirano staklo.

'Po zvuku ćete znati je li premium ili ne', rekao je Yu. Aito M5 je prvi model pod markom Aito, što znači 'dodavanje inteligencije automobilu'. To je dio proizvođača automobila Seres, čiji su automobili prethodno uključivali Huawei komponente, ali ne i dizajn, rekao je Yu.