NOVI FORMAT

Facebook uvodi promjenu na kojoj bi korisnici čak mogli i zaraditi

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 12.01.2017 11:35
  • Objavljeno 12.01.2017 u 08:33
žena djevojka pametni telefon smartphone

žena djevojka pametni telefon smartphone

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Najveća društvena mreža svijeta planira početi prikazivati oglase usred video zapisa. Bit će ih moguće ubaciti već nakon 20 sekundi u videu koji traje bar 90 sekundi

Video zapisi su zadnjih godina sve važniji dio Facebooka. Rijetko ćete pregledavati svoj timeline a da ne naletite na bar jedan video. Kad ih se sve zbroji, ti video zapisi sami za sebe privlače milijarde pregleda svaki dan.

Za Facebook je to dobro jer ga korisnicima čini zanimljivijim i relevatnijim te ih mami da na njegovim stranicama provedu još više vremena, dok s druge strane brendove tjera na stvaranje sadržaja. No, to nije dovoljno: u Facebooku žele povećati i prihode te zaradu.

Direktor Facebooka Mark Zuckerberg nije sklon oglasima kakvi se vrte na YouTubeu na početku video zapisa. Stoga su se u Facebooku bacili na osmišljavanje i izradu novog formata: oglasa koji će biti prikazan usred videa.

Kako pišu mediji, vlasnici će tako moći ubaciti oglas nakon što je prošlo barem 20 sekundi u zapisima koji traju barem 90. Prodaju oglasa preuzet će Facebook, koji će prihod dijeliti s vlasnicima videa u omjeru 55:45 posto, pri čemu će 45 posto zadržati za sebe.

Dobro za oglašivače, dobro za Facebook. A mi korisnici ćemo se morati priviknuti na još jedno područje weba koje neće biti slobodno od oglasa.

Više:Make Use Of

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Komentari čitatelja 1

Prikaži sve
  • bobrock5

    Kako meni kao korisniku može bit bolje ako mi se dok gledam video prekida sa reklamama? A oni koji hoće zaradit na tome neksu uhvate motike.

    28.03.2017 14:49

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi