NE BISMO POGODILI

Evo što poslodavci gledaju na vašem profilu na Linkedinu

26.05.2014 u 13:38

Bionic
Reading

TheLadders je proveo istraživanje u kojem je pratio kretanje oka osoba koje čitaju životopise uz molbe za posao (online i papirnate) te profile na Linkedinu. Rezultat nije bio očekivan

Osim što su ustanovili kako na čitanje životopisa potroše oko šest sekundi, u istraživanju to web odredišta za pronalaženje poslova otkrili su i na što se trebate fokusirati dok ih pripremate.


Pomalo iznenađujuće, 30 ispitanika koje su pratili tijekom deset tjedana provelo je gotovo petinu vremena na profilima na Linkedinu gledajući - fotografiju. Čini se kako vam se isplati uložiti u prikladnu i profesionalnu fotografiju jer će prije pogledati nju nego važne pojedinosti vezane uz karijeru.

Ispostavilo se kako nema razlike između životopisa online i offline - i jedni i drugi dobivaju podjednako malo pozornosti. Puno bolje prolaze oni koji su jasni i pregledni,

Rezultate istraživanja možete naći ovdje (PDF).

Izvor:Lifehacker