lice s naslovnice

'Bok, ja sam Imma. Virtualni sam model, volim japansku kulturu i filmove te želim privući ljude na modne revije'

25.01.2019 u 08:51

Bionic
Reading

Računalno generirana zvijezda već je ukrasila naslovnicu japanskog časopisa CG World. I dok u modnoj industriji nisu sigurni žele li modele od kosti i kože zamijeniti računalno generiranim likovima, Japanci su prihvatili Immu široka srca i pridružili je popisu virtualnih likova koje obožavaju toliko da se njima i žene

Japanci su bili i ostali predvodnici tehnološkog napretka. Sad su otišli korak dalje u budućnost i predstavili prvi CGI model na svijetu. Ovo je Imma, a njene su obline i karakteristike lica iscrtane na računalima grafičkih dizajnera.

Iako je novo lice u biznisu, Imma već ima svoje sljedbenike na društvenim mrežama: prati je 23.500 fanova na Instagramu, a njihov broj stalno raste.

U njezinoj biografiji piše da je zanimaju japanska kultura i film te da želi 'privući ljude na modne revije'.

Immu je izradila tvrtka CG ModelingCafe, koja je njezinu 3D animiranu glavu nasadila na pravo tijelo i stvarne pozadine. Ime Imma dolazi od japanske riječi koja znači 'sada'.

Hiperrealistične detalje svog lica Imma zahvaljuje ženama, grafičarkama koje su sudjelovale u projektu. Valjda žene koje se šminkaju najbolje mogu razumjeti koji bi detalj najbolje odgovarao Imminu licu.

Virtualni modeli mogu zamijeniti ljude

Računalno generirana zvijezda već je ukrasila naslovnicu japanskog časopisa CG World, ali njezina popularnost nije impresionirala sve. Modna industrija, ne baš uvijek na dobrom glasu po ophođenju prema manekenkama od kosti i kože, nije sigurna jesu li došlo vrijeme za Immu i druge CGI modele.

Imma bi u Japanu ipak mogla stvoriti sasvim pristojnu karijeru. Japanci su ionako toliko opsjednuti mangom i animama da se divljenje virtualnoj ljepoti smatra prilično prirodnim i normalnim. Na primjer, jedna od najcjenjenijih japanskih pop zvijezda Hatsune Miku zapravo je hologram.

Jedan veliki obožavatelj čak se i oženio virtualnom zvijezdom. Tridesetpetogodišnji Japanac stupio je potkraj prošle godine u brak s lutkom u obliku japanske hologramske pop zvijezde.

Akihiko Kondo tvitao je fotografiju na kojoj su on u bijelom odijelu i mladenka u bijeloj vjenčanici. Kondo ženama ne vjeruje otkako su ga zlostavljale na poslu pa je utjehu pronašao u vezi s Mikuom.

Japan voli čudna vjenčanja

Kondo je na svečanost pozvao 39 osoba, uključujući člana tamošnjeg parlamenta. Svečanost je uključivala razmjenu prstena i potpisivanje certifikata o vjenčanju. Nejasan je tek pravni status ovog vjenčanja.

Godinu ranije još se jedan Japanac oženio virtualnom ženom. Izabranicu njegova srca, junakinju jedne računalne igre, pred oltar je dovela kompanija koja ju je i stvorila.

Tvrtka Hibiki Works stoji iza projekta NiNite Zuma Lovely x Cation. Riječ je o igri koja igračima omogućuje da izađu na sudar s tri lika iz japanskih anima i pokušaju osvojiti srce jednog od njih.

Prvi brakovi s virtualnim ženama već su sklopljeni. Sad i Imma čeka svoje prve prosce.