I TO KINEZIMA

BMW izgubio ključne ljude za razvoj električnih vozila!

  • Autor: J.D.
  • Zadnja izmjena 21.04.2016 12:37
  • Objavljeno 21.04.2016 u 12:37
BMW i8 i i3 se pune na 'Light and Charge' rasvjetnom stupu

BMW i8 i i3 se pune na 'Light and Charge' rasvjetnom stupu

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: BMW Group

BMW je izgubio niz ključnih ljudi zaslužnih za razvoj električnih vozila i3 i i8. Njih je ugrabila mlada kineska kompanija Future Mobility Corp., koja se oslanja na podršku Tencent Holdingsa. Ovim potezom bi BMW mogao imati značajnijih prepreka u pokušaju konkuriranja na tržištu sve popularnijih električnih vozila

Carsten Breitfeld, veteran koji je dvadeset godina proveo u BMW-u i uz to razvijao sportski električni hibrid i8, napustio je Bavarce još prošli mjesec, kako bi postao glavnom izvršnom figurom kineske kompanije. No pravi udarac je uslijedio tek ovih dana - jer je sa sobom povukao još tri centralne figure iz BMW-a. Naime, sve tri osobe radile su na razvoju električnih vozila pod oznakom BMW i.

U pitanju su Dirk Abendroth - šef razvoja električnih sustava za i seriju vozila, Benoit Jacob - šef dizajna BMW i linije, kao i Henrik Wenders, glava proizvodnog menadžmenta. Svi će redom zauzeti odgovarajuće pozicije u Future Mobilityju te raditi na razvoju kineskih električnih vozila.


WSJ nije uspio dobiti potvrdu informacija iz BMW-a, no podaci su stigli od neimenovanih izvora unutar same kompanije. Dok se tržište električnih vozila razbuktava, uz sve snažniju konkurenciju u svim segmentima, ovaj potez nekolicine ključnih bi se mogao pokazati dugoročno vrlo bolnim za BMW.

I dok se modeli i3 i i8 prodaju 'solidno', analitičari vjeruju da su očekivanja od prodaje bila mnogo bolja. Gubitak ključnog tima za razvoj električnih vozila mogao bi BMW ostaviti na začelju po pitanju privlačenja i - što je bitnije - zadržavanja talenta i kvalitetne radne snage za taj tržišni segment.

Linija BMW i vozila pojavila se još 2013. godine, uz mnogo marketinškog spektakla. Međutim, do danas je vozilo 'srednjeg' segmenta, i3, doživjelo vrlo malo izmjena. Neke od njih, po pitanju dizajna i dometa na jednom punjenju baterije, ostale su vrlo upitne, što je analitičare ponukalo na misli da BMW nije potpuno spreman za konkuriranje. Dodatni šamar je činjenica da je Tesla Motors zabilježio stotine tisuća prednarudžbi za nadolazeći Model 3, koji bi unatoč visokoj cijeni mogao igrati još veću ulogu od Modela S kad je riječ o popularizaciji električnih vozila.

Nedavno su se pojavile informacije da BMW ipak namjerava osvježiti i nadograditi liniju električnih vozila, no s gubitkom ključnih figura... pitanje je koliko toga je već pripremljeno.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!