KORIST OD DIGITELA

Udruga PHNL: Više je gledatelja i novca

  • Autor: Agencija VLM
  • Zadnja izmjena 09.09.2011 13:58
  • Objavljeno 08.09.2011 u 18:31
Slavlje GNK Split

Slavlje GNK Split

Izvor: Pixsell / Autor: Tino Jurić / PIXSELL

Udruženi prvoligaši trljaju ruke, njihov se proizvod, utakmice Prve HNL, uspješno prodaje preko agencije Digitel

Lani je prenošeno 29 utakmica, a u šest kola Prve HNL ove godine već 20 susreta, a planira se prenositi ukupno najmanje 108 susreta.

Ostali su im tek dogovori kako će između klubova podijeliti novac. Tvrde kako im je već sada, nakon šest kola, prihod 65 posto veći nego lani kada su bili u 'poslu' s HRT-om.

'U prosjeku je na svim stadionima barem 500 gledatelja više, sponzori se više zanimaju. Riječ je o izvanrednom iskoraku naše udruge i vjerujemo da će financijski efekti rasti, čime će klubovima biti lakše podnositi nedaće', tvrdi predsjednik udruge Branko Laljak.

No gledatelji su ipak zakinuti. Kako će, recimo, ribar s Brača gledati derbi, a nema MaxTV?

'Digitel predlaže da i HRT kupuje utakmice, ali po komercijalnoj cijeni, što bi bilo i u interesu gledatelja', dodaje Robert Špehar.

Prema dogovoru, jedna je utakmica po kolu trebala biti prenošena i na televiziji s nacionalnom koncesijom.

'Pregovori traju, nećemo proizvod dati badava', zaključuje Laljak.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi