događaji iza kulisa

Snima se dokumentarac: Drama Novaka Đokovića u Australiji bit će prikazana na Netflixu

13.01.2022 u 17:35

Drama Novaka Đokovića na Australian Openu prema svemu sudeći bit će prikazana na Netflixu. Prema pisanju stranih medija filmska ekipa već je na terenu te ima ekskluzivan pristup iza kulisa imigracijskoj sagi koja je u tijeku

Drama koja je nastala oko dolaska Novaka Đokovića u Australiju povodom turnira Australian Open bit će prikazana u dokumentarcu na Netflixu te će biti svojevrsna teniska verzija dokumentarnoj seriji 'Drive to Survive'. Kako navodi Sportsmail, filmska ekipa već je u Australiji i snima dokumentarac o medijski najpraćenijem početku teniske sezone u posljednjih nekoliko godina.

Kako navodi Daily Mail, obično nepovezani vladajući dionici ovog sporta ujedinili su se kako bi podržali i odobrili novi projekt, koji će se na kraju emitirati na Netflixu. Seriju će snimati londonski Box To Box Films, a izvršni producent je James Gay Rees, koji stoji iza fenomenalno uspješnog dokumentarca 'Formula 1: Drive To Survive'. Navodi se kako će filmska ekipa u stopu pratiti tenisku ekipu kroz sezonu. Navodno će im biti odobren pristup područjima kao što su svlačionice i prostori za tretman te saloni za igrače.

• +6
Novak Đoković Izvor: Profimedia / Autor: Paul CROCK / AFP / Profimedia

Podsjetimo, Novaku, koji nije cijepljen protiv covida, ukinuta je viza 6. siječnja, vrlo brzo nakon slijetanja u Australiju zbog pitanja o izuzeću od cijepljenja koje bi mu pak omogućilo ulazak. Sudac je u ponedjeljak dramatično poništio odluku o oduzimanju Novakove vize i naložio njegovo puštanje iz pritvora. No, Vlada nije isključila daljnje djelovanje. Ostaje vrlo lako moguće da Novaku australski ministar imigracije po drugi put otkaže vizu, i to samo nekoliko dana prije početka turnira.

Dokumentarni film koji bi prikazivao nikad viđene detalje oko Đokovićeve drame u Australiji, a taj uvid iza kulisa mogao bi popularizirati tenis kao sport, baš kao što je 'Drive to Survive' pomogao oživjeti F1 te je privukao nove obožavatelje.

• +3
Jelena Đoković Izvor: EPA / Autor: GUILLAUME HORCAJUELO

Box to Box sebe opisuje kao 'Globalno prepoznat, stvara uvjerljiv i narativno vođen sportski sadržaj s pristupom bez presedana i nikad viđenim snimkama.' Snimili su i filmove o Stevenu Gerrardu, Cristianu Ronaldu i World Surfing Tour. Iako bi događaji koji se trenutno odvijaju u Australiji trebali pružiti izvrstan materijal, producentima se tenis se možda neće pokazati tako lakim okruženjem za rad. Naime, dok je F1 u vlasništvu jednog tijela, američkog konglomerata Liberty Media, tenis ima odvojene muške i ženske turneje plus četiri Grand Slama koji su neovisni subjekti. Tu su i agenti vrhunskih igrača koji imaju značajan utjecaj na turnire i jako dobro paze i kontroliraju kako se njihovi klijenti predstavljaju. Također se i sam pristup se može razlikovati na različitim lokacijama.

Prije Božića Andy Murray je dao je intervju u kojem su ga pitali bi li tenis mogao poslužiti kao materijal za snimanje dokumentarca, a on je izbio potencijalne prednosti, ali i mane. 'Puno se prašine diglo oko 'Drive to Survive'. I sam sam pogledao nekoliko epizoda, uživao sam i tako nešto bi bilo jako dobro za tenis', rekao je za Eurosport. 'Mislim da za sport to donosi puno prednosti, no e mislim da je tenis dovoljno otvoren da bi omogućio takav pristup,' rekao je te doda: 'Puno igrača bi to podržalo, ali također morate vjerovati ljudima koji ga snimaju. Pod uvjetom da je sve dobro napravljeno i da postoji razina poštovanja i povjerenja između sportaša i snimatelja, mislim da to može biti nevjerojatno pozitivno.'ž

Odluka o tome hoće li se Đokoviću ukinuti viza ponovno je odgođena nakon što je njegov tim dostavio dokaze koji potkrepljuju njegov slučaj te se konačna odluka još čeka.