nezaboravni likovi

Sjećate li se serije 'Reži me'? Pogledajte kako danas izgledaju dva omiljena kirurga

20.10.2022 u 06:29

Višestruko nagrađivana američka serija obilovala je crnim humorom, a vrtjela se oko života dvojice bogatih floridskih plastičnih kirurga i najboljih prijatelja Seana McNamare (Dylan Walsh) i Christiana Troya (Julian McMahon). Njihov je posao uljepšavanje, no životi su im isprazni i depresivni. Kod nas se prikazivala 2007. godine i stekla velik broj poklonika, kojih se mnogi danas sjećaju

Serija 'Reži me' autora Ryana Murphyja spada među najprovokativnije, ali i najhvaljenije hitove američke TV produkcije. Svaka epizoda počne rečenicom upućenom pacijentu: 'Što vam se na vama ne sviđa?' Poruka serije je bila jasna - problemi se neće riješiti odlaskom pod nož, a u njoj su vrlo eksplicitno prikazane scene operacija, kao i posljedice nakon loše obavljene liposukcije.

Najantipatičniji likovi upravo su dvojica kirurga, zaokupljena samima sobom, a ne vide nikakav smisao u životu. Glavni lik, dr. Christian Troy ujedno je glavni negativac. Egoističan, hladan i svjestan svoje tjelesne privlačnosti, može imati ženu koju poželi. No on želi onu koju ne može imati, uštogljenu suprugu svog partnera i prijatelja, dr. Seana McNamare. Ispod naoko savršene površine kriju se laž i prijevara.

Julian McMahon

Premda ne postoji velik broj njegovih filmskih ostvarenja, uloge koje je australski Casanova dobivao u popularnim serijama trajale su jako dugo. Brzopleto se opredijelio za karijeru pravnika, međutim gluma je za njega bila idealno zanimanje, kao i manekenstvo. Nakon neuspjelog braka s Dannii Minogue (sestrom pjevačice Kylie) svoj život je u potpunosti posvetio karijeri. Uloga advokata, odnosno demona Colea Turnera u seriji 'Charmed' ga je proslavila. Iza njega su i role u australskoj sapunici 'Home And Away' te serijama 'The Power, the Passion', 'Will and Grace' i 'Čarobnice' te u filmu 'Fantastic Four'.

Petnaest godina kasnije zgodnog McMahona može se pratiti u novoj kriminalističkoj seriji 'FBI: Najtraženiji' na RTL-u, a u njoj ima ulogu agenta Jessa LaCroixa, vođe FBI-jeva tima koji je zahvaljujući svom znanju u profiliranju nezamjenjiv u lovu na kriminalce. Bio je u užem izboru za ulogu Jamesa Bonda, no izgubio je od glumca Daniela Craiga. Kad je riječ o privatnom životu, voli surfati, voziti bicikl i kuhati. Fan je bejzbola, nogometa i košarke te skuplja klasične knjige. U braku s glumicom Brooke Burns (1999.-2001.) dobio je kćer Madison. Sudeći prema novim fotografijama, nije se nimalo promijenio od vremena serije 'Reži me'.

• +3
Julian McMahon Izvor: Profimedia / Autor: David Livingston / Getty images / Profimedia

Dylan Walsh

Do desete godine živio je u Južnoj Africi, Indiji i Indoneziji jer su mu roditelji radili u diplomaciji. Vrativši se u SAD, diplomirao je engleski jezik na Sveučilištu Virginia 1986., a potom odlazi u New York da bi se profesionalno bavio glumom. Prvu ulogu imao je u obiteljskoj seriji 'Schoolbreak Special', no tek mu je ona u filmu 'Loverboy' otvorila vrata slave. Od 2004. je u braku s Joannom Going, s kojom ima kćer Stellu Haven Walsh, a 2003. se razveo od Melore Walters (s kojom je bio u braku od 1996. te ima sina Thomasa i kćer Joannu).

Walsh je nastupao u filmovima i serijama poput 'One Part Sugar', 'Law And Order: Special Victims Unit' (2007.), 'The Lake House' (2006.), 'Anchorman: The Legend of Ron Burgundy' (2004.), 'Everwood' (2004.), 'The Twilight Zone' (2002.), 'Presidio Med' (2002.), 'Blood Work', 'Power Play' (2002.), 'We Were Soldiers' (2002.), 'Deadly Little Secrets' (2001). i mnogim drugima.

• +3
Dylan Walsh Izvor: Profimedia / Autor: MediaPunch / Shutterstock Editorial / Profimedia