INTERVJU

HRT-ovku Maju Ciglenečki gledat ćemo u 'Zvijezde pjevaju', a otkrila nam je kako se sprema za show, ali i od čijih kritika strahuje

10.03.2020 u 06:31

Plavokosa voditeljica od rujna je na HTV-u i pravo je osvježenje na malim ekranima. Starije kolege je hvale, a kritičare i gledatelje osvojila je svojom besprijekornom dikcijom i simpatičnošću. Uskoro ćemo je moći gledati u novoj ulozi, i to pjevačkoj, jer je pristala biti dijelom popularnog showa 'Zvijezde pjevaju'. Kako to da je pristala na taj angažman, ima li otprije kakvo glazbeno iskustvo i čijih se kritika najviše boji, otkrila je u razgovoru za tportal

Magistra engleskog te španjolskog jezika i književnosti na državnoj se televiziji prvi put pojavila prije devet godina u projektima vanjske produkcije. Gledatelji pamte njezina javljanja uživo u popodnevnoj emisiji 'Život je lijep', a slušatelji njezin ugodan glas na Drugom programu Hrvatskog radija. Uskoro ćemo moći čuti i kako pjeva u paru s mentorom Bojanom Jambrošićem.

Zašto ste pristali na show i kako ćete usklađivati ostale poslovno-privatne obaveze?

Ovaj show pratim iz sezone u sezonu i već godinama mi uveseljava subotnje večeri. Kada je stigao poziv da se priključim ovogodišnjoj postavi, nisam se nimalo dvoumila. Svaka nova stavka u kalendaru je izazov, ali s obzirom na to da većinom radim ujutro, probe se uglavnom mogu ugurati u ranije poslijepodnevne sate pa ostaje vremena za obiteljska druženja u nastavku dana. Ako nešto moram žrtvovati, onda će to i ovoga puta biti kvalitetan san.

Kako su ukućani reagirali kad ste rekli da ćete biti u showu?

Suprug Bojan je još prije nekoliko mjeseci natuknuo kako bi bilo fora da me pozovu u 'Zvijezde pjevaju'. Trenutačno je u fazi formiranja najbolje navijačke ekipe u sastavu naših prijatelja i susjeda!

Kako se spremate za emisiju?

Ovaj tjedan počinju službene probe, no redovito sam u kontaktu s mentorom Bojanom. Šaljemo si linkove na pjesme koje nam se čine interesantne, a kada se vidimo, pustimo glasove da vidimo koliko smo usklađeni i što nam najviše odgovara.

Jeste li prije pjevali i imate li kakvo glazbeno iskustvo?

U djetinjstvu sam pjevala u crkvenom zboru i folklornom ansamblu. Iz obitelji sam u kojoj su se svi u nekoj fazi života bavili glazbom, osim mame, koja ima nepogrešiv glazbeni ukus. Svirala sam sintesajzer u glazbenoj školi, no sve je to bilo prije srednje škole. Čini mi se tako davno.

Što slušate od glazbe?

Slušam svašta. Od aktualnih Billboardovih hitova do uspješnica iz 50-ih i 60-ih godina prošlog stoljeća. Obožavam glazbu. Jedini kriterij je da bude kvalitetna. Svakako je jedna od velikih privilegija rada na Hrvatskom radiju suradnja s glazbenim urednicima, a na dnevnoj bazi otkrivaju mi prekrasne pjesme koje sama vjerojatno nikad ne bih iskopala.

Na kakvoj glazbi ste odrasli?

Dire Straits, Chris Rea, Eric Clapton, Rod Stewart, Eaglesi, Simon & Garfunkel, Joe Cocker, Elton John... zasluge idu tati!

Poznajete li opus svog mentora? Jeste li ga poznavali otprije?

Na mojim playlistama nekako se uvijek više nalazila strana glazba. Međutim znala sam da Bojan ima odličan glas, da je vrlo točan i da sve radi s velikom lakoćom. Ono što sam naknadno saznala jest da je i marljiv i pedantan, što mi odgovara jer sam i sama takva.

Što mislite, koji će vam glazbeni stil najbolje leći?

To još ne znam. Radujem se što ću se okušati u različitim žanrovima i pritom se, vjerujem, odlično zabaviti!

Čijih se kritika bojite?

Kritika žirija! Nadam se da će biti blagi!

Koji ste koncert zadnji pogledali i album kupili?

Posljednje albume iz moje kolekcije poklonio mi je suprug Bojan za rođendan - 'Tracker' Marka Knopflera i 'Live in London' Leonarda Cohena. Dva koja sam si baš priželjkivala. Posljednji koncert na kojem sam bila onaj je Đorđa Balaševića u zagrebačkoj Areni krajem prošle godine, a velikom privilegijom smatram to što sam čak dvaput uživo slušala Chrisa Reu u Zagrebu. To su bila nezaboravna iskustva.

Što slušaju vaši ukućani i tko će s vama biti u studiju te navijati?

Suprug i ja imamo prilično sličan glazbeni ukus, tako da se kod nas uvijek sluša glazba koja mi je po guštu. Iako, ako ćemo iskreno, u posljednje vrijeme nađe se i puno veselih dječjih pjesmica, koje znamo napamet, htjeli – ne htjeli. U studiju će biti, uz moju fenomenalnu ekipu s HRT-a, obitelj, susjedi i najbliži prijatelji koji su odmah počeli kovati planove oko rekvizita i transparenata. S obzirom na to koliko truda i volje ulažu u pripreme za moje nastupe, nadam se da neću prerano ispasti. Sigurna sam da će biti najkreativniji!