ZAKLJUČANI KOFER

Cameron Diaz o svojim počecima: 'Trebala sam biti mula koja će prenijeti drogu u Maroko'

11.07.2022 u 13:28

Iako nije pokazivala naznake, niti želju, vratiti se u dobri, stari Hollywood, Cameron Diaz nakon poduže se pauze vratila na velika vrata. Snimila je novi film s Jamiejem Foxxom, ali se i prisjetila svojih početaka

Čak osam godina Cameron Diaz provela je u 'mirovini', uživajući u obiteljskom životu sa suprugom, glazbenikom Benjijem Maddenom, a onda je sve sjelo na svoje mjesto kada su postali ponosni roditelji malene Raddix. Iako je govorila isprva kako ne razmišlja o povratku, ponudu da s Jamiejem Foxxom snimi film nije odbila, a sada se o svemu raspričala gostujući u podcastu Second Life novinarke Hillary Kerr.

Ono što je mnoge iznenadilo bio je njezin povratak u prošlost, točnije nekoliko tjedan prije negoli je dobila ulogu u hit filmu 'Maska', nakon koje više ništa nije bilo isto. Danas se njezino bogatstvo procjenjuje na oko 140 milijuna dolara, no prije negoli je postala jedna od najtraženijih holivudskih zvijezda, Cameron je otkrila i da je dobila posao mule koja je trebala preko granice prenijeti drogu.

Naime, početkom 90-ih Cameron Diaz radila je kao model i zapravo je financijski živjela jako teško, jedva spajajući kraj s krajem. 'Počela sam snimati modne kataloge i zaradila sam dovoljno novca da se preselim u Pariz. Pronašla sam stan koji sam dijelila s djevojkom koja mi je i danas jedna od najboljih prijateljica. Tamo sam provela godinu dana bez da sam odradila ijedan posao. Nisam mogla dobiti angažman ni da mi je život ovisio o tome, a onda sam dobila ponudu. Danas sam gotovo sigurna da sam trebala biti mula koja će prenijeti drogu u Maroko, kunem se Bogom.'

SNIMLJENI NA AERODROMU

Destinacija nepoznata: Cameron Diaz i Benji Madden s kćerkicom pobjegli na odmor

Pogledaj galeriju

Prisjećajući se tih dana, rekla je kako su joj poslodavci dali zaključani kofer i rekli da je u njemu spremljena odjeća koju će nositi na snimanju. 'Kada sam sletjela u zračnu luku i došla do carine, rekli su mi da otvorim kofer i uspaničila sam se. Bila sam plavuša plavih očiju u Maroku, u poderanim trapericama i čizmama s platformama, raspuštene kose... Poprilično sam se isticala. Rekla sam samo da ne znam, da kofer nije moj i da nemam pojma čiji je.'

Taj kofer ostavila je na carini i vratila se u Pariz, a iako nikada nije saznala što je doista bilo u zaključanom koferu, i danas je uvjerena da je u pitanju bila ilegalna supstanca. Dobro je i šrošla budući da su u Maroku kazne za trgovce drogom drastične.

Cameron Diaz Izvor: Profimedia / Autor: SPOT-stoianov / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Ipak, razočaranje je urodilo plodom, pa se Cameron Diaz uskoro osmjehnula sreća. Naime, producenti filma 'Maska' su za ulogu lijepe i glamurozne djevojke mafijaša Tyrella, koju privlači Stanley Ipkiss, odnosno Maska, željeli Annu Nicole Smith, no sve se promijenilo kada je redatelj Chuck Russell vidio snimljenu audiciju tada 21-godišnje Cameron Diaz.

'Još sam živjela u Parizu, no došla sam u Los Angeles gdje sam imala dečka. Agent mi je rekao da traže glumicu za jednu sjajnu ulogu, rekao mi je da žele Annu Nicole Smith, ali i da razmatraju druge mogućnosti. Pitala sam ga je li skrenuo, jer ja nisam bila glumica. Rekla sam i da imam menstruaciju i da nema šanse da se obučem seksi i glumim nešto.'

No, znatiželja je bila jača, pa je Cameron Diaz otišla na audiciju i tjedan dana kasnije dobila ulogu. Ostalo je povijest.