FILMOVI UZ DOBRU ZABAVU

Čak 43 filma na Vukovar film festivalu

21.08.2012 u 19:04

Šesti Vukovar film festival - festival podunavskih zemalja prikazat će čak 43 filma na rekordnih šest lokacija

Večernje projekcije održavat će se na dvije lokacije, dunavskom šlepu i terasi Agencije za vodne putove! Dnevne projekcije gledajte u Ružičkinoj kući, kinu Borovo naselje i na vukovarskoj adi. Program je podijeljen u sedam cjelina, duge i kratke igrane te dokumentarne filmove iz konkurencije, popratne programe Svijet, matineje za djecu, Planet partner Zemlja i Europo, otvori se.

'Ove godine, po prvi puta, dio smo programa izmjestili na egzotičnu lokaciju vukovarskog pješčanog otoka, na tzv. adu, gdje ćemo prikazivati popratne programe Planet partner Zemlja te Europo, otvori se. Projekcije će počinjati u 14 sati, a završavati oko 18 sati, baš u vrijeme kada većina vukovarskog stanovništva pronalazi osvježenje na otoku! Vjerujemo da će im se ova ideja svidjeti', riječi su Igora Rakonića, direktora festivala.

Uz laureate filmskih festivala u Cannesu i Berlinu od kojih svakako izdvajamo 'Barbaru' Cristiana Petzolda, 'Samo vjetar' Benedeka Fliegaufa i 'Iza brda' Cristiana Mungijua, publika će također moći pogledati izvrsnog laureata Sundance film festivala 'Zvijeri južnih divljina', kao i novi film Woodyja Allena 'Rimu s ljubavlju'!

Vukovarsko zagrijavanje odvija se tradicionalno dan prije početka festivala, 21. kolovoza.
Ove godine zagrijavamo se na dunavskom šlepu u 20 sati uz francuski film 'Razotkrivanje tajni piramida', koji govori o čudesnim otkrićima vezanim uz te fascinantne građevine.
U 21 sat na terasi Agencije za vodne putove prikazuje se britanska komedija 'Engleska pita' u stilu popularne 'Američke pite'!

Festivalski natjecateljski program počinje u srijedu, 22. kolovoza u 16 sati u Ružičkinoj kući projekcijom češkog filma 'Pomrčina sunca', dobitnika Češkog lava za najbolji dokumentarac. Zambijska seoska svakodnevica gledana češkim očima izuzetan je uvod u početak podunavske selekcije festivala.

U 19 sati dokumentarni program se nastavlja projekcijom hrvatskog filma 'Kralj' Dejana Aćimovića, iznimne priče o hrvatskom branitelju Darku Kralju, paraolimpijskom prvaku u bacanju kugle. Projekciji će prisustvovati ekipa iz filma na čelu s redateljem Dejanom Aćimovićem i glavnim junakom Darkom Kraljem. Nazočne će pozdraviti i ministar branitelja Predrag Matić.

Tom ćemo prilikom predstaviti i natječaj za kratki braniteljski scenarij koji raspisuju Ministarstvo branitelja, HRT i HAVC. Pozivaju se svi branitelji da napišu kratku priču o svojim ratnim iskustvima za film od otprilike tri minute. Po najboljem će scenariju (odlučit će organizatori) biti snimljen kratki film. Priče se mogu slati na press@vukovarfilmfestival.com

Navečer, u 21 sat, slijedi svečano otvorenje festivala, urnebesnim hrvatskim kratkim filmom 'Brija' Luke Rukavine te odličnim mađarskim ostvarenjem 'Samo vjetar' Benedeka Fliegaufa. 'Samo vjetar' je dobitnik mnogih nagrada na Berlin film festivalu od kojih se svakako ističe Srebrni medvjed u kategoriji Grand prix žirija. Izuzetan film o ugroženim životima romske zajednice u Mađarskoj, naslov je koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim pa vjerujemo ni uzvanike svečanog otvorenja.

Usporedno sa svečanim otvorenjem, za ljubitelje lakšeg filmskog štiva, na terasi Agencije za vodne putove prikazuje se neobjašnjivo zabavna komedija 'Histerija: tajne ženskog orgazma' koja priča o tome kako je iz medicinskih razloga nastao ni više ni manje nego ženski vibrator.

Nakon filmskih osvježenja slijede glazbene hip hop poslastice koje će u beach baru Danube gardens prirediti zagrebački Elemental

Dvije festivalske radionice, Dunavska scenaristička radionica i Festivalska radionica (snimat će se kratki igrani film) započinju sa svojim radom prvog dana festivala i traju do njegovog zaključenja pet dana kasnije! Autorsko pravna tribina koja će govoriti o zaštiti autorskih prava unutar filmske djelatnosti sa specifičnostima regije održat će 25. kolovoza u hotelu Lav s početkom u 12 sati.

U četvrtak nastupa Hladno pivo, u petak Kawasaki 3p, u subotu DJ Karlo, svi koncerti su besplatni i održavaju se od 23 sata u party zoni - Beach bar Danube Gardens
U subotu se od 23 sata u kavani Navis održava koncert tamburaškog sastava Sremci!
U nedjelju na zatvaranju festivala na gradskom Trgu Republike od 23 sata nastupa Boris Novković