REDIZAJN ZA AUDI A4 I S4

Znate li reći 'zatezanje bora' na njemačkom?

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 28.10.2011 13:54
  • Objavljeno 28.10.2011 u 12:57
S4 1

S4 1

Izvor: Promo fotografije / Autor: audi

Već 39 godina Audijev konkurent u segmentu limuzina srednje klase ujedno je njegov najprodavaniji model. Proizvođač iz Ingolstadta u ovom ih je periodu isporučio čak 10 milijuna, pa ne čudi što se svakoj izmjeni dizajna Nijemci studiozno posvećuju
audi

audi

Izvor: Promo fotografije / Autor: audi

Ni redizajnu aktualne generacije Walter de Silva nije pristupio po načelu 'ho-ruk', što je vidljivo na prvi pogled. Naime, morat ćete se dobro zagledati da biste primijetili sve razlike u odnosu na prethodnika, iako gotovo nijedan djelić površine karoserije nije ostao isti.

Novim modelima A4 i S4 promijenjeni su izgled prednje maske, blatobrana, poklopca motora, stražnjeg branika i svjetlosnog sklopovlja. Iznutra je automobil dobio novi dizajn upravljača i novu paletu boja.

I mehanika je unaprijeđena pa novi motori razvijaju više snage i u prosjeku troše 11 posto manje goriva.

1.8 TFSI sada razvija 170 KS i 320 Nm okretnog momenta te prosječno troši 5,6 litara goriva. 2.0 TDI pak dolazi u tri verzije, sa 136, 163 i 177 KS, a najmanjem je potrebno svega 4,2 litre goriva za prelaženje stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu. Najsnažniji trolitreni benzinac V6 pod poklopcem A4 razvija 272 KS, dok u S4 ta brojka iznosi 333 KS. Tim motorom S4 dostiže 100 km/h za pet sekundi, juri elektronski ograničenih 250 km/h te prosječno troši osam litara goriva, prema Audijevim podacima.

Svi motori dolaze upareni s ručnim šesterostupanjskim mjenjačima, dok je automatski kontinuirani varijabilni prijenos dostupan na svim modelima s prednjim pogonom, a automatizirana mjenjačka kutija s dvije spojke i sedam brzina S-tronic isključivo na modelima s integralnim pogonom Quattro. U Audiju napominju da su doradili ovjes automobila s najviše izmjena na arhitekturi stražnjih amortizera, a A4 i S4 dobili su također novi sustav električnog servo upravljanja.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi