REDIZAJN ZA AUDI A4 I S4

Znate li reći 'zatezanje bora' na njemačkom?

28.10.2011 u 12:57

Bionic
Reading

Već 39 godina Audijev konkurent u segmentu limuzina srednje klase ujedno je njegov najprodavaniji model. Proizvođač iz Ingolstadta u ovom ih je periodu isporučio čak 10 milijuna, pa ne čudi što se svakoj izmjeni dizajna Nijemci studiozno posvećuju

Ni redizajnu aktualne generacije Walter de Silva nije pristupio po načelu 'ho-ruk', što je vidljivo na prvi pogled. Naime, morat ćete se dobro zagledati da biste primijetili sve razlike u odnosu na prethodnika, iako gotovo nijedan djelić površine karoserije nije ostao isti.

Novim modelima A4 i S4 promijenjeni su izgled prednje maske, blatobrana, poklopca motora, stražnjeg branika i svjetlosnog sklopovlja. Iznutra je automobil dobio novi dizajn upravljača i novu paletu boja.

I mehanika je unaprijeđena pa novi motori razvijaju više snage i u prosjeku troše 11 posto manje goriva.

1.8 TFSI sada razvija 170 KS i 320 Nm okretnog momenta te prosječno troši 5,6 litara goriva. 2.0 TDI pak dolazi u tri verzije, sa 136, 163 i 177 KS, a najmanjem je potrebno svega 4,2 litre goriva za prelaženje stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu. Najsnažniji trolitreni benzinac V6 pod poklopcem A4 razvija 272 KS, dok u S4 ta brojka iznosi 333 KS. Tim motorom S4 dostiže 100 km/h za pet sekundi, juri elektronski ograničenih 250 km/h te prosječno troši osam litara goriva, prema Audijevim podacima.

Svi motori dolaze upareni s ručnim šesterostupanjskim mjenjačima, dok je automatski kontinuirani varijabilni prijenos dostupan na svim modelima s prednjim pogonom, a automatizirana mjenjačka kutija s dvije spojke i sedam brzina S-tronic isključivo na modelima s integralnim pogonom Quattro. U Audiju napominju da su doradili ovjes automobila s najviše izmjena na arhitekturi stražnjih amortizera, a A4 i S4 dobili su također novi sustav električnog servo upravljanja.