'LOVE THE PROGRESS'

Žene mijenjaju definiciju riječi 'žena' u novoj kampanji popularnog brenda kultnih tenisica

02.03.2019 u 19:35

Bionic
Reading

U Budimpešti je prije nekoliko dana predstavljena nova Converse kampanja. Riječ je o nastavku prethodne 'Sve priče su istinite', koja se bavi istinitim pričama o prošlosti i sadašnjosti, čija su glavna zvijezda legendarne 'starke'

Ovog puta Converse slavi ženu, promovirajući moć ljubavi, snage, jedinstva i zajednice. Nositeljice kampanje su snažne mlade žene: glumica i aktivistica Millie Bobby Brown, prva balerina koja nosi hidžab na sceni Stephanie Kurlow, instruktorica samoobrane Qin Yunquan, nekonvencionalna glazbenica Naomi Preizler i tehnološka inovatorica Kasia Gola.

Na predstavljanju u Mađarskoj pričala je Réka Lukoviczki, aka RobotGirl članica međunarodne kampanje koja je podijelila svoju priču s javnosti, i prenijela tako poruku napisanu na tenisicama 'mi smo nevjerojatno prilalagodljive'. Govoreći o svom sudjelovanju u kampanji da se pomogne definirati što to znači biti žena, poručila je: 'Converse je buntovan brend sa sljedbenicima diljem svijeta. Imamo mnogo toga zajedničkog. Želim da se mog glas čuje i da ga se poveže sa ženama koje su suočene raznim izazovima. Možemo učiniti više, bolje ako se udružimo'.

Djevojke i žene diljem svijeta i dalje se opisuju podređenim, inferiornim, a negdje i uvredljivim definicijama. Globalna, goruća tema poslednjih nekoliko godina obuhvatila je sve velike institucije od Španjolskog do Oxfordovog riječnika, Cambridgea pa i Dictionary.com-a i skrenula veliku pažnju na definiciju riječi: žena i djevojka te povezanih termina.

  • +40
Converse predstavio novu kampanju za žene Izvor: Converse / Autor: Racz_Tomi

Inspirirani time, Converse dizajneri kreiraju kolekciju tenisica simbolično nazvanu 'Love the Progress', s ciljem skretanja pažnje na ovu temu, da žene podrže jedna drugu i pozovu ih sve da se priključe. Kolekciju tenisica karakterizira poseban dizajn u kombinaciji koraljnih boja, grafičkih printova s jakim motivacionim porukama ispisanim po po vanjskom dijelu gumene potplate tenisica. Model koji je nositelj kampanje je Chuck 70, koji je u osnovi izrađen od premium materijala: kožnog vanjskog dijela, uloška koji amortizira stopalo pri hodanju i pojačanih šavova.

Kolekcija tenisica dolazi u tri boje; koraljno crvena, bež i crna, a od 19. veljače bit će dostupna u domaćim trgovinama.