Povratak legende

Zašto je povratak brenda NYX Professional Makeup velika stvar za hrvatsku beauty scenu?

03.10.2025 u 10:16

Bionic
Reading

Kad je prije nekoliko godina NYX Professional Makeup nestao iz hrvatskih trgovina, beauty zajednica je ostala bez jednog od svojih najdražih saveznika. Brend koji je bio sinonim za trendove, kreativnost i viralne hitove odjednom je nestao, ali danas imamo razlog za slavlje: NYX Professional Makeup se vratio! I to u odabrane BIPA trgovine diljem Hrvatske. Njegov povratak nije samo povratak proizvoda na police. To je povratak cijele filozofije koja kaže: makeup je za sve, bez pravila, granica i kompromisa.

NYX Professional Makeup: brend koji je promijenio industriju

Kada je osnovan u Los Angelesu 1999. godine, NYX Professional Makeup je imao jasnu misiju – donijeti profesionalnu kvalitetu po pristupačnim cijenama. U svijetu u kojem je makeup bio podijeljen na “jeftini” i “luksuzni”, NYX Professional Makeup je stvorio novu kategoriju: kvalitetan, dostupan i vibrantan. Upravo ta kombinacija učinila je brend prepoznatljivim i omiljenim. Profesionalni make-up artisti koristili su ga na modnim pistama, dok su istodobno tinejdžeri i studenti tek otkrivali čari makeupa kroz njegove proizvode. Taj spoj demokratičnosti i kvalitete učinio je NYX Professional Makeup globalnim fenomenom.

Danas je brend prisutan u desecima zemalja, a milijuni korisnika širom svijeta – od profesionalnih make-up artista do TikTok generacije – uključeni su u stvaranje njegovih viralnih trenutaka. Od “get ready with me” videa do recenzija koje prelaze milijune pregleda, NYX professional Makeup je ostao relevantan jer je uvijek znao komunicirati jezikom zajednice.

Zašto je NYX Professional Makeup cool – i ostaje cool?

NYX Professional Makeup nikada nije bio samo makeup. On je vibe, zajednica i kultura. Njegova posebnost je u tome što stavlja zajednicu na prvo mjesto, sluša korisnike i stvara trendove zajedno s njima. Inkluzivan je i dostupan svima, a pritom hrabar u bojama, teksturama i nazivima proizvoda. Ono što ga razlikuje od drugih je sposobnost da stalno ostaje relevantan – da u istom trenutku bude izbor za profesionalce i alat za one koji tek ulaze u svijet makeupa.

Viralnost kao DNK brenda

Ako postoji jedan brend koji savršeno razumije jezik TikToka i Instagrama – to je NYX Professional Makeup. Njegovi proizvodi redovito završavaju u milijunima pregleda, a hashtagovi poput #nyxcosmetics i #fatoillipdrip broje desetke milijuna spominjanja. Zašto? Zato što proizvodi funkcioniraju, inspiriraju – i izgledaju dobro na kameri. Njihova tekstura, pigmentacija i pakiranja napravljena su za shareanje.

Četiri proizvoda koja su promijenili igru

S povratkom brenda NYX Professional Makeup na hrvatsko tržište, ponovno su nam dostupni proizvodi koji su obilježili cijelu generaciju. Fat Oil Lip Drip postao je globalna TikTok senzacija i više od običnog sjajila – riječ je o proizvodu koji kombinira intenzivan sjaj i njegujuću formulu, pritom dolazeći u nijansama koje pristaju svima. Epic Ink Liner jedan je od najpoznatijih NYX Professional Makeup proizvoda svih vremena. Njegova preciznost, pigmentacija i dugotrajnost donijele su mu status legendarnog eyelinera koji se ne razmazuje i traje cijeli dan.

Butter Gloss dokaz je da klasici nikada ne izlaze iz mode. Kremasta tekstura, lagani osjećaj i sjaj čine ga jednim od omiljenih proizvoda. Svoj status među korisnicima potvrdio je i The Brow Glue, transparentni gel za obrve s jakim učinkom fiksacije, koji omogućuje postizanje efekta laminiranih obrva kod kuće, uz pristupačnu cijenu.

Globalna kampanja: If you NYX you know

Povratak brenda NYX Professional Makeup u Hrvatsku poklopio se s globalnim lansiranjem kampanje If you NYX you know. U njoj glavne uloge imaju Paris Hilton i Saweetie, ikone koje nose poruku da makeup nema pravila i da pripada svima. Kampanja naglašava da makeup nije samo alat ljepote, već univerzalni jezik kreativnosti i samopouzdanja. Čak i najveće svjetske zvijezde biraju NYX Professional Makeup jer prepoznaju njegovu inkluzivnu filozofiju.

Zašto je povratak važan za hrvatsku beauty scenu?

Globalni trendovi sada su odmah dostupni i hrvatskim korisnicima. Više nema čekanja da viralni hit s TikToka stigne na domaće tržište – Fat Oil Lip Drip, The Brow Glue i ostali bestseleri sada su dostupni u odabranim BIPA trgovinama. To znači i novu inspiraciju za lokalne influencere i kreatore sadržaja, koji napokon imaju iste alate kao i kolege u New Yorku, Londonu ili Parizu.

NYX Professional Makeup ponovno okuplja zajednicu koja ga je oduvijek doživljavala kao svoj brend. Njegov community duh vraća se kroz evente, kampanje i digitalne sadržaje, čime hrvatska beauty scena ponovno dobiva snažan poticaj za povezivanje, inspiraciju i kreativno izražavanje.

Povratak je obilježen glamuroznim eventom u Laubi – prostoru kreativnosti i umjetnosti – koji je na jednu večer postao epicentar hrvatske beauty scene. U vibrantnoj atmosferi ispunjenoj glazbom, bojama i makeup lookovima kreiranim na licu mjesta, okupili su se makeup artisti, influenceri, predstavnici medija i brojni zaljubljenici u brend. Za glazbeni dio večeri pobrinuo se Baby Lasagna s akustičnim izvedbama koje su oduševile okupljene, dok je DJ Rea podigla energiju plesnim ritmovima. Iznenađenje večeri bio je nastup queer umjetničkog kolektiva House of Flamingo.

Nika Turković
  • Andrea Andrassy
  • Andrea Trgovčević
  • Eni Jurišić
  • Jelena Perić
  • Baby Lasagna
    +9
Brojna poznata lica domaće scene Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Među uzvanicima su bila i brojna poznata lica domaće scene – Lana Klingor Mihić, Martina Vuletić, Nika Turković, Eni Jurišić, Lucija Lugomer, Andrea Andrassy, Karla Zelić, Jelena Petrović i mnogi drugi. Upravo u takvom okruženju osjetila se prepoznatljiva energija NYX Professional Make up zajednice koja online ruši rekorde pregleda, a sada je ponovno zaživjela i u svom najsjajnijem, offline izdanju.

Ovaj ponovni dolazak na hrvatsko tržište nije samo povratak proizvoda, već i čitave filozofije koja makeup vidi kao alat slobode i samopouzdanja. Domaći potrošači sada ponovno imaju pristup globalnim beauty ikonama.