Slavne osobe, modeli i trendseterice nose je više od dva desetljeća, a danas je jednako popularna u urbanim kombinacijama kao i na zimskim padinama. Puffer jakna The North Face postala je modni fenomen koji spaja funkcionalnost, izdržljivost i privlačnu estetiku
Iako se trendovi za zimske jakne iz sezone u sezonu mijenjaju, jedna je silueta ostala konstanta još od 2000-ih: kultna puffer jakna brenda The North Face. Stvorena za ekstremne uvjete, a usvojena kao dio svakodnevnog street stylea, prešla je put od tehničke sportske opreme do komada koji jednako vole generacije slavnih i ljubitelja mode.
Kako je tehnička jakna postala modni klasik
Puffer jakne dugo su nezaobilazan dio opuštenih kombinacija slavnih osoba, a The North Face u tome ima gotovo kultni status. Brend specijaliziran za outdoor odjeću desetljećima stvara modele koji uspješno spajaju visoku funkcionalnost i jednostavan, ali prepoznatljiv dizajn. Njegovi poznati modeli Nuptse i Saikuru, baš kao i oprema za zimske sportove i planinarenje, izrađeni su za to da izdrže najhladnije uvjete.
Jakne su napravljene od prozračnih i modernih materijala koji se brzo suše, često su prošivene te ispunjene paperjem raspoređenim u horizontalne kanale. Na prsima nose karakteristični logo Half Dome, inspiriran istoimenom stijenom u nacionalnom parku Yosemite.
Iako je njihova primarna namjena pružiti toplinu i zaštitu, zahvaljujući utjecaju slavnih i poznatih, popularnosti gorpcorea i suradnjama s brendovima poput Guccija i Cecilije Bahnsen, puffer jakna The North Facea postala je poželjan modni komad, zimi potpuno neizbježan. Kultni model Nuptse, koji je nastao 1990-ih, danas je sinonim estetike 'od skijaške staze do ulice'.
Dominacija na tržištu
Nove pufferice The North Facea obično stoje oko 198 eura ili više, ovisno o modelu, no mnogo se primjeraka može pronaći i na platformama za preprodaju. U 2021. godini fotografija Kendall Jenner iz 2019. izazvala je pravu pomamu za smeđim modelom Nuptse 1996 te se u jednom trenutku preprodavao za čak 928 eura. TikTok je te godine zabilježio nevjerojatan rast pretraga – čak 1950 posto u studenome i prosincu – dok je platforma Lyst izvijestila o porastu potražnje od 117 posto za puffericama The North Facea općenito.
Danas, kada mnogi pomisle na puffer jaknu, upravo im je The North Face prva asocijacija. Malo koji drugi model postiže tako široku demografsku privlačnost i ostavlja usporediv trag u popularnoj kulturi. Budući da brend svake godine predstavlja nove verzije nadograđene inovativnim tehnologijama, jasno je da njihov status modnog klasika i ove sezone ostaje neupitan.