ZDRAVA PREHRANA

[VIDEO] Što biste trebali jesti kako starite

  • Autor: T. B.
  • Zadnja izmjena 10.08.2020 23:00
  • Objavljeno 10.08.2020 u 23:00
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Zoonar GmbH / Alamy / Alamy / Profimedia

Metabolizam nam se mijenja kako starimo. S vremenom nam je sve teže jesti što želimo bez neke cijene poput debljanja ili zdravstvenih posljedica

Postoje hrane koje nutricionisti preporučuju ljudima kako stare jer su dobre za zdravlje. Na primjer, cijela jaja među najboljim su izvorima proteina i hranjivih tvari.

Proteini su važni jer smanjuju gubitak kosti i mišića te pojačavaju imunološki sustav. Jaja također imaju antioksidantna svojstva i dobra su za oči.

Kamenice su sjajan izvor cinka, pogotovo za osobe koje ne jedu puno crvenog mesa. Cink je važan za hormone i imunološki sustav.

Agrumi su dobri protiv upala, a jačaju krvne žile. Fermentirani mliječni proizvodi sadrže bakterije koje su dobre za želučano zdravlje, a organizmu daju i kalcij.

Zeleno povrće poput kelja, prokulica, brokule i kupusa dobro je za kožu i zglobove. Začini poput kurkume, ružmarina i cimeta mogu pomoći s upalama i šećerom u krvi.

Riba je dobra za pamćenje i opće zdravlje mozga, zahvaljujući omega-3 masnim kiselinama. Među zdravijim ribama su losos, sardine i tuna.

Orašasti plodovi tijelu pružaju dobre masnoće, vlakna i proteine. Stručnjaci starijim osobama također preporučuju žitarice i mlijeko, kao i izvore kolagenskog proteina poput riblje i pileće kože ili juha sa sličnim sastojcima.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!