LJUBAV NE TRAJE ZAUVIJEK

U ovim godinama šoping u Zari vas više neće zanimati

20.03.2017 u 15:43

Bionic
Reading

Zara je s godinama stasala u brend koji obožavaju sve trendseterice te je jedan od rijetkih brendova urbane mode koji uvažavaju i rado nose slavne zvijezde, no stručnjaci za istraživanje tržišta tvrde kako opsjednutost ovim španjolskim maloprodajnim divom neće trajati zauvijek. U određenoj dobi žene prestaju kupovati Zarine krpice i okreću se drugim brendovima

Modni ukus se s godinama mijenja sukladno promjenama koje proživljavamo tijekom odrastanja. Sigurno se sjećate kako ste se godinama tražili po pitanju stila sve dok niste pronašli onaj koji vam najbolje odgovara osobnosti. Malo je vjerojatno kako ste u tinejdžerskim danima kupovali u istim dućanima kao i danas kada ste izgradili svoj modni stil.

Potražite li u današnje vrijeme 20-godišnju djevojku koja u svom ormaru nema barem tri odjevna komada iz jednog od najpopularnijih lanaca ulične mode Zara, pa čak i ako prevrnete svaki kamen, teško da ćete pronaći ijednu. No svemu jednom dođe kraj.

Iako većina Zarinih ljubiteljica trenutačno ne može ni zamisliti da ormar iz budućnosti ne sadrži njene krpice, u jednom trenutku će doći vrijeme da napravite mjesta za neke druge brendove. Zanima vas kada ćete prestati kupovati u Zari?

Vlasnik analitičke agencije Insight Room Ed Dilworth i njegov tim suradnika ispitali su oscilacije u zanimanju za brend Zara, ovisno o dobi žena te su došli do zaključka kako je najviše zanimanja za Zarine modele u dobi od 23. do 27. godine, a do 33. godine zanimanje opada ispod jedan posto.

Iako se zanimanje za Zaru počinje smanjivati već nakon 25. godine, Dildworth je istaknuo kako španjolski lanac nema toliko strmovit pad u odnosu na neke druge pristupačne brendove urbane mode.

Po Dilworthovim riječima, iako Zara naginje mlađoj populaciji, njezin je dizajn konzervativniji te pruža klasične komade koji odgovaraju i nešto starijim generacijama.

'Čini se kako žene do svojih kasnih 20-ih počinje popuštati ovisnost o Zari te polako proširuju vidike i okreću se novim brendovima', izjavio je Ed Dilworth.