MASKARE ZA SEKSI LOOK

Trepavice kakve će mu pomutiti razum

18.07.2011 u 08:59

Bionic
Reading

Svake sekunde po svjetskim se parfumerijama proda 30-ak maskara jer više od pedeset posto žena kaže da bez njih ne bi moglo živjeti

Maskare su jedan od najunosnijih, ali i najzahtjevnijih kozmetičkih proizvoda, pa si brendovi ne mogu priuštiti škrtarenje na njihovu razvoju. Ako se revolucionarna maskara prilikom prve primjene odmah takvom i ne pokaže, neće dobiti drugu priliku. Korisnice su sve kritičnije, beauty blogerice jedva čekaju da razapnu neuspješan proizvod, konkurencija je prevelika da bi više itko računao na lojalnost.

Maskare su (s pravom) skuplje od ostalih kozmetičkih proizvoda unutar bilo kojeg brenda jer su tehnički vrlo zahtjevne. Štoviše, manji se brendovi i ne upuštaju u njihovu proizvodnju jer nemaju sredstava za razvoj i istraživanje poboljšanih formula i vlakana, kamoli novih mehanizama, poput vibrirajućih ili rotirajućih četkica.

Kada je Helena Rubinstein 1930-ih lansirala prvu automatsku, odnosno maskaru u tubici, dotadašnju formulu na bazi priproste mješavine čađe i vazelina zamijenili su voskovi i ulja. Današnje hi-tech formule krase fleksibilni polimeri koji tankim filmom 'presvlače' svaku i najmanju trepavicu od korijena do vrha, što ženama 21. stoljeća omogućuje kreiranje vrtoglavo izduženih trepavica kao nikada dosad.

Kakvim se novitetima mogu pohvaliti vodeći make-up brendovi koji su svoju reputaciju i slavu, između ostalog, stekli upravo na kvalitetnim maskarama? Nova Lancômeova uspješnica dolazi iz linije maskara Hypnôse i zove se Doll Eyes, a inspirirana je trepavicama opsjednutim 60-ima. Maybelline je osvježio svoju liniju Volum'Express novom maskarom OneByOne s inovativnom četkicom koja zahvaća i najkraće trepavice. Umjetnička direktorica Max Factora, genijalna vizažistica Pat McGrath novoj četkici pridružila je i obnovljenu formulu za volumen kako bi dobila False Lash Effect Fusion.