LOJALNOST NAJVAŽNIJA

Što utječe na odluku o kupovini novog automobila?

31.05.2010 u 13:54

Bionic
Reading

Sudeći prema istraživanju Consumer Reportsa provedenom na 1.700 Amerikanaca koji posjeduju barem jedno vozilo, odlučni faktor prilikom kupovine novog vozila je marka starog

Istraživanje je, naime, pokazalo da bi čak 73 posto ispitanika najvjerojatnije ponovno odabralo istu marku vozila koju imaju u posjedu. Žene su primjetno lojalnije brandu od muškaraca, pa je tako 54 posto žena priznalo da bi izabrale automobil iste marke, dok je isto odgovorilo 43 posto muškaraca.

Stariji vozači također su lojalniji od mlađih, pa je više od pedeset posto ispitanika starijih od 35 godina priznalo kako bi ostalo vjerno postojećem brandu, dok bi se na isto odlučilo tek 41 posto onih u dobi od 18 do 34 godine.

Prihodi domaćinstva, pokazalo je istraživanje, ne igraju ulogu u lojalnosti brandu.

Od motivirajućih faktora koji bi utjecali na odluku o promjeni branda prilikom kupovine novog automobila ispitanici su naveli– višu kvalitetu (75 posto), bolju ekonomičnost (73 posto), nižu cijenu (67 posto) te višu razinu sigurnosti (63 posto), dok bi atraktivniji dizajn privukao tek 46 posto ispitanika.