samo da nisu čarape

Opet kupujete poklon u zadnji tren? Imamo pet savjeta kako izbjeći da se totalno osramotite

06.12.2018 u 05:59

Bionic
Reading

Božić. Vrijeme darivanja. Ali za mnoge od nas to znači vrijeme obnove zaliha čarapa, kapa i gaća, onih dugih i kratkih. Daleko od toga da nam ne trebaju, nekima od nas toplina stopala zimi isključivo ovisi o toj obnovi, ali darivanje bi trebalo biti nešto što ne činimo automatizmom iz kojeg nitko ne izlazi ugodno iznenađen ili zadovoljan

Zato je dobro imati taktiku darivanja kojom ćemo stvarno razveseliti one kojima kupujemo poklone. Ipak su nam to dragi ljudi za koje želimo učiniti nešto lijepo, zar ne? Zato smo napravili mali vodič, set taktika, kojime se možete osigurati da ćete kupiti pravi poklon. Ili barem biti na dobrom putu prema tome.

Stvari koje nekome trebaju, ali ih nikada ne kupi

Jastuk za udobna putovanja. Prenosivi punjač mobitela i zaštita za mobitel. Pretplata na streaming servis. Ovo su sve stvari koje nismo znali da želimo dok ih nismo dobili. Koji put opservacijom možemo otprilike saznati koji poklon da kupimo za nekoga.

Zanovijetala bi da je boli vrat nakon svakog putovanja? Poklonjeni jastuk. Kupio je novi mobitel kada na starom više nije mogao čitati poruke zbog pukotina na ekranu? Zaštita za mobitel. Voli črčkarati po jeftinim sponzorskim bilježnicama? Tvrdo uvezeni blok. Još ako kupujete za muškarca su opcije beskonačne. Većina ih uopće nije svjesna ili voljna istražiti čega sve ima tamo vani što im može učiniti život boljim ili lakšim.

To vrlo često nisu skupi pokloni, većinom su sitnice, ali cilj darivanja nije što veće i što skuplje. Znak iskrene pažnje će uvijek ostaviti veći dojam i garanciju da poklon neće završiti u ladici ili kao dio fonda uredskog 'tajnog djeda božićnjaka'.

Lista želja

Malo pripreme i suradnje ne škodi. Najčešće imamo fiksnu skupinu osoba s kojom razmjenjujemo darove: članovi obitelji, bliski prijatelji, kolege... Jednostavan način kojim svima olakšavamo život je dogovor da svatko napravi listu želja i da svi znaju što otprilike drugi žele. Kupovina će biti jednostavnija, a zadovoljstvo poklonima garantirano.

Samo treba pripaziti na dvije stvari: da se dogovorite tko što kupuje kako ne bi završili s 'duplićima' i da se prakticira skromnost. Nije fora ako jedna lista ima električno kuhalo, knjigu i duge gaće, a druga igraču konzolu, trosjed i televizor. Kako bi bili sigurni, odredite financijski limit liste tako da može biti deset sitnih stvari ili jedna veća.

Pitaj otvoreno

Radikalnija verzija liste želja. Koji puta je najbolje direktno pitati osobu što zapravo želi ili treba. Koliko to suptilno napravite je pitanje planiranja. Ako nonšalantno pitate, primjerice, sredinom srpnja dok ližete sladoled na plaži, što žele za Božić, male su šanse da će zapamtiti taj razgovor ili ga uzeti ozbiljnije od zabavne igre dnevnog sanjarenja.

Ili jednostavno pitajte kad god. Većina ljudi to zapravo voli.

Poklon bon

Možda najbolja stvar koju možete napraviti je pokloniti bon i pustiti da si osoba sama odabere i kupi svoj dar. Tko će najbolje znati što je idealan poklon ako ne osoba kojoj je poklon namijenjen? Naravno, i tu postoji kvaka i trenutak odabira. Nije svejedno koji poklon bon ćete pokloniti kojoj osobi. Mala je vjerojatnost da će tinejdžer naći svoj savršeni poklon u prodavaonici kozmetike ili da će baka biti oduševljena izborom video igara u dućanu s medijima.

Kada se razmišlja o poklon bonu treba razmišljati široko. Što je veća ponuda proizvoda i usluga koje poklon bon pokriva to ste vi mirniji, a osoba koju darivate sigurnija da će naći nešto što će obožavati. Zato je dobro razmisliti o kupnji poklon bonova kakve primjerice nudi City Center one. Mogu se kupiti online ili u centru, sami odaberete iznos koji se na bonu nalazi, a osoba koja ga koristi ima na raspolaganju preko 450 trgovina u kojima ga može iskoristiti.

A može ga iskoristiti stvarno na svašta, pogledajte samo dio super ponude u galeriji:

  • +27
Super ponuda u City Centeru one Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Last minute odlazak u kvartovsku trgovinu

Budimo realni, koliko god stvarno htjeli biti savršeni darivatelji poklona, život (da se pristojno izrazimo) nas često dovede do izloga lokalne trgovine pola sata prije obiteljskog okupljanja bez poklona pod rukama. Tada treba biti maštovit i malo se igrati astrologa. Razmislite o osobnostima osoba kojima kupujete darove, izmislite neku labavu vezu između te osobnosti i jednog od proizvoda na raspolaganju i prodajte priču da taj proizvod jako vežete uz njih.

Čokolade, vina, rakije, polugodišnje zalihe kave, novelty šalice, kape i lutke na prodaji pored blagajne, sve prolazi ako imate dobru priču iza toga i izmislite da je vaša filozofija darivanja da pokloni budu sitnice koje vas vežu jer je ovo vrijeme povezivanja, a ne slavlja materijalizma. Hej, barem nisu čarape!

Prilog je napravljen u produkciji tnative tima tportala u suradnji s City Centerom one te u skladu s najvišim profesionalnim standardima.