PEUGEOT 3008 HYBRID4

Prvi dizelski hibridni crossover stigao u Hrvatsku

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 20.03.2012 13:37
  • Objavljeno 20.03.2012 u 11:05
Peugeot-3008-Hybrid4-7

Peugeot-3008-Hybrid4-7

Izvor: Promo fotografije / Autor: peugeot

'Kad će više ti električni automobili?' pitanje je s kojim se vaš autor sve češće susreće u svakodnevnim razgovorima otkad je rast cijene goriva počeo oponašati krivulju eksponencijalne funkcije
peugeot

peugeot

Izvor: Promo fotografije / Autor: peugeot

Odgovor na ovo pitanje je - ne tako skoro, a i sigurno će donijeti vlastiti set problema zbog kojih će pojedinci s nostalgijom gledati za minulim vremenima. Zato su tu hibridni automobili da nam prikrate čekanje na električnu revoluciju.

Spajanjem motora s unutarnjim sagorijevanjem i elektromotora dobiva se, naizgled, idealno rješenje - automobil koji koristi najbolje od oba svijeta. Toyota je bila predvodnik čopora s hibridima koji su se koristili benzinskim motorom, no europski proizvođači nade polažu u dizelaše.

Peugeotov prvi hibridni automobil i prvi dizelski hibridni crossover na svijetu - 3008 Hybrid4 predstavljen je na izložbi u Parizu prošle godine, a konačno je stigao i na naše tržište. Automobil se koristi dvolitrenim turbodizelašem koji razvija 163 Ks i 300 Nm te prednje kotače, kao i 27 KS snažnim elektromotorom sa 200 Nm koji pogoni stražnju osovinu. Zahvaljujući ovoj arhitekturi i inteligentnoj elektronici, 3008 HYbrid4 može funkcionirati kao automobil s pogonom na sva četiri kotača.

Način isporuke snage i odabira pogonske jedinice ovisi o vozačevim preferencijama, a moguć je u jednom od četiri režima - automatskom, gdje sustav optimalno upošljava oba motora u cilju što bolje ekonomičnosti, ZEV, gdje automobil do četiri kilometara i 70 km/h maksimalne brzine prevaljuje isključivo na električnu energiju; 4WD, kada se koristi s oba motora kako bi oponašao pogon na sva četiri kotača te Sport, kad maksimalno eksploatira oba motora u cilju dinamičnijih voznih osobina.

Peugeot je 3008 Hybrid4 deklarirao na prosječnu potrošnju od 3,8 litre goriva na stotinu prijeđenih kilometara u kombiniranom ciklusu. Automobil do 100 km/h ubrzava za 8,5 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 191 km/h.

Prvi dizelski hibrid na svijetu proizvodit će se u Francuskoj, u Sochauxu, a činit će 10 posto godišnje proizvodnje modela 3008, odnosno 15.000 primjeraka.

3008 Hybrid4 nudit će se samo s jednom, bogatom razinom opreme, po cijeni od 277.700 kuna.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi