#pitajtatu

Poklanjamo Gillette brijač za muškarce

  • Autor: Promo
  • Zadnja izmjena 15.03.2019 09:48
  • Objavljeno 08.03.2019 u 17:31
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Kampanja #pitajtatu ima za cilj potaknuti odnos roditelja i djece kroz savjet i učenje novih, važnih vještina

S-Box istraživanje provedeno na sveučilištima u Zagrebu, Varaždinu, Splitu, Rijeci i Osijeku u kojem je sudjelovalo skoro 4000 muških studenata pokazalo je kako su mladi Hrvati još uvijek poprilično sramežljivi kad je u pitanju traženja savjeta od roditelja vezano uz ljubavne odnose, no kad je u pitanju odijevanje i prvo brijanje tu su puno otvoreniji.

Prema istraživanju, tatu je za savjet i pomoć kod prvog brijanja zatražilo čak 78 % ispitanika, dok se na samostalni korak odlučilo samo njih 22 %.

Na pitanje 'Jeste li pitali tatu kako vezati kravatu?' 59 % ispitanika dalo je potvrdan odgovor, dok je 41 % njih smatralo kako to mogu sami naučiti ili kako im to nije važno.

Međutim, kad su u pitanju ljubav i emocije, tu su mladi ipak nešto sramežljiviji. Samo 11 % studenata na hrvatskim sveučilištima je pitalo oca za savjet prije prvog izlaska s djevojkom.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Smjernice u životnim izazovima

Dječaci očeve savjete smatraju korisnim i vrijednim poštovanja, pa je stoga od velike važnosti da je roditelj prisutan kako bi davao smjernice u svakodnevnim životnim izazovima. Jedan od načina za to je i razvoj povjerenja i dijeljenje zajedničkih interesa, ali i poticanje uloge oca koji sina uči novim, ali važnim cjeloživotnim vještinama.

Jedna od prvih stepenica u 'svijet odraslih' je i svim muškarcima poznato - prvo brijanje. Kako bi potaknuo očeve i sinove da taj prvi korak učine zajedno, Procter & Gamble odnosno Gillette pokrenuo je nacionalnu kampanju #pitajtatu.

Nagradna igra

Tijekom kampanje #pitajtatu svi kupci Gilletteovih proizvoda u vrijednosti minimalno 120 kuna, kupljenih u bilo kojoj trgovini diljem Hrvatske, mogu osvojiti stolni nogomet ili godišnju zalihu britvica. Osim što će 'junior' naučiti kako se pravilno obrijati, otac i sin mogu zajedno uživati u partiji stolnog nogometa. Uz sudjelovanje u nagradnoj igri, u odabranim trgovinama kupci Gillettovih proizvoda u vrijednosti 120 kuna na poklon će dobiti i limited edition majicu Gillette. Detalji nagradne igre dostupni su na: https://www.nagradne.hr/nagradne-igre/pitaj-tatu/

Čitateljima tportala darujemo tri Gillette brijača za muškarce, a dobitnici su Šimica Kovačević, Jasminka Kordić i Petra Horvat.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!