POGLEDAJTE ZAŠTO

Po Audiju pljušte optužbe za plagiranje Chryslera

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 03.06.2011 10:39
  • Objavljeno 03.06.2011 u 10:02
Untitled-1

Untitled-1

Izvor: Screenshot / Autor: cc

Svojom posljednjom reklamom Audi je uspio na noge podići gotovo sve automobilske medije s one strane Atlantika, no ne radi ovacija, već bacanja drvlja i kamenja
audi

audi

Izvor: Promo fotografije / Autor: audi

Proizvođač s logom četiri prstena i prije je znao provocirati konkurenciju, posebice svoje njemačke suparnike iz Muenchena i Sindelfingena, no ovaj put je na žulj stao Chrysleru.

Američka kompanija je prilikom nedavno minulog Superbowla emitirala dvominutnu reklamu za Chrysler 200 s Eminemom u glavnoj ulozi. Nabijena patriotskim elementima, s Eminemovom 'Lose Yourself' kao zvučnom podlogom i krilaticom 'uvezeno iz Detroita', reklama za Chrysler 200 postala je instant hit među američkom publikom.

Ne čudi stoga što je i najmanja naznaka plagijata uzrokovala pravu pomutnju među tamošnjim predstavnicima sedme sile. Reklama za novi Audi A6 Avant, naime, također traje dvije minute te koristi veoma sličnu zvučnu podlogu, a prema navodima pojedinih novinara, čak i scene i montažu koje neodoljivo podsjećaju na one iz Chryslerove reklame.

Američki proizvođač zasad nije odgovorio, no zato je Eminemova diskografska kuća Eight Mile Style najavila tužbu protiv Audija, kao i zahtjev za prekid emitiranja reklame sa spornom pjesmom.

U nastavku donosimo oba videozapisa. Pogledajte i zaključite sami koliko je Audi kriv ili nevin za optužbe kojima ga se tereti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi