FORMULA 1 ZA MASE

Palatov DP4 – ne, ovo nije igračka

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 08.06.2010 17:19
  • Objavljeno 08.06.2010 u 15:49
Untitled-1

Untitled-1

Izvor: Promo fotografije / Autor: palatov

Automobili namijenjeni isključivo utrkivanju na stazi kod nas ne uživaju toliku popularnost kao na zapadu što, osim visokim troškovima, možemo zahvaliti i malom broju mjesta na kojima bi se mogao iskoristiti njihov potencijal. Ovo vrijedi višestruko za Palatov DP4

Niste nikad čuli za Palatov? Zaboravite na Ferrari, Porsche, Lamborghini, pa i na Pagani i Koenigsegg, čak i Ariel Atom blijedi u usporedbi s posljednjom kreacijom Dennisa Palatova i njegove ekipe podjednako ludih inženjera.


Povodom službene premijere dečki su pred ciljanom klijentelom odvezli nekoliko krugova na stazi Oregon Raceway Park gdje je DP4 kraj ostalih automobila prolazio kao da stoje na mjestu.

Nemamo pojma koje marke motora pogone DP4, premda između ostalih sumnjamo na Suzukijev Hayabusu, no u Palatovu kažu da ga se može opremiti motorom iz motocikla zapremine od 600 do 1.400 kubika koji razvijaju od 20 do 220 KS. Ovaj križanac go-karta, automobila i motocikla teži tek nešto više od 350 kilograma te može raspolagati stražnjim ili pogonom na sva četiri kotača.

cc

cc

Izvor: Promo fotografije / Autor: cc

Cijena? Slabija verzija sa stražnjim pogonom koju možete sklopiti u vlastitoj garaži košta oko 155.000 kuna, a najsnažnija, čiji performans možete pogledati u video prilogu koji donosimo u nastavku, stoji dvostruko više.

Ako zanemarimo Radical, ovo je vjerojatno najbliže što možete doći osjećaju vožnje Formule 1, a da ne morate raspolagati budžetom od nekoliko desetaka milijuna eura.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi