ZAUVIJEK VITKI

Otkrijte tajne uspješnog mršavljenja

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 14.05.2014 15:30
  • Objavljeno 11.04.2012 u 08:00
dijeta mršavljenje višak kilorgarama žena

dijeta mršavljenje višak kilorgarama žena

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Neki ljudi znaju tajne uspješnog mršavljenja, a sada je vrijeme da ih doznate i vi kako biste postigli i zauvijek zadržali vitku liniju

Tužna je istina da neki ljudi dijetu provedu vrlo uspješno do kraja, a neki ne. Zašto to nekima polazi za rukom? Kako uspijevaju

zadržati željenu tjelesnu težinu? Razlog za to su navike o kojima se ne govori baš prečesto. Vrijeme je da ih upoznate kako biste i vi konačno zabilježili dobre rezultate u borbi protiv viška kilograma.

Svakodnevno vaganje
Unatoč tomu što neki savjetuju suprotno, važite se svaki dan, i to u isto doba! Ako činite tako, dobit ćete najtočniju moguću tjelesnu težinu. Naime, u časopisu Annals of Behavioral Medicine objavljeni su rezultati istraživanja koji su otkrili da bolje mršave ljudi koji se svaki dan važu od onih koji to nisu činili. Također, uočeno je da su takvi ljudi uspjeli zadržati postignutu težinu.

Pišite dnevnik
Vodite dnevnik hrane. Kako pokazuju istraživanja, ljudi koji redovito pišu što su jeli, ostaju motivirani i rjeđe odustaju od dijete. Kada se 'prisilite' na vođenje dnevnika, ostat ćete fokusirani na dijetu. Vaš cijeli dan bit će prožet time pa ćete se teže naći u situaciji da popustite gladi i najedete se.

Vježbajte ono što volite
Tjelovježba je nužnost, a najbolje rezultate daje ona u kojoj uživate. Zašto? Na taj način ćete redovito vježbati jer, ako vježbanje

adidas

adidas

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Vježbanje je sastavni dio uspješne dijete

nije zadovoljstvo, postoji opasnost da ćete tu aktivnost početi izbjegavati. Odaberite, dakle, trčanje, odbojku, plivanje ili bilo koju drugu aktivnost koja u vama izaziva zadovoljstvo. Redovita tjelovježba važan je element mršavljenja, a uz pomoć nje održava se i dugoročni opstanak vitke linije.

Planiranje je važno
Naučite planirati unaprijed. Što to točno znači? Prije nego što i krenete na dijetu, napunite hladnjak zdravim namirnicama. Recite svojim bližnjima da ste na dijeti te da vas ne nude nezdravom i nedopuštenom hranom. Zamolite članove obitelji da imaju poštovanja prema novom životnom stilu, ali i novoj dnevnoj rutini. Zdrave namirnice nosite na posao i budite stalno usredotočeni na to.

Katkad, ali samo katkad, smijete varati
Dopustite si tu i tamo varanje! Kada si dopustite povremena sitna uživanja u hrani koja ne ulazi u skupinu zdravih namirnica, veća je vjerojatnost da ćete izdržati dijetu. Primjerice, ako volite slatko, jednom mjesečno dopustite si najdraži kolač. Ljudi koji to rade rjeđe popuštaju pod teretom žudnje te na taj način uspijevaju izgurati dijetu do kraja. No, oprez! Nemojte si dopuštati udovoljavanje prečesto. Dopušteno je jednom do najviše dva puta mjesečno. Više od toga dovest će do propalog pokušaja dijete.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi