IZ CIJELOGA SVIJETA

Otkrijte tajne navike vitkih žena

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 14.05.2014 14:44
  • Objavljeno 03.10.2011 u 08:00
žena voće

žena voće

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Kineskinje vole sirovu hranu, Britanke doručak, a Grkinje vino i maslinovo ulje. Pripadnice različitih naroda imaju zdrave životne navike koje ne bi bilo loše usvojiti posebno jer pomažu u topljenju kilograma

Umjesto konstantnog isprobavanja novih hit dijeta, žene bi se u borbi za vitkost trebale ugledati na pripadnice određenih naroda te njihove životne stilove. Riječ je o životnim navikama koje znanstveno dokazano blagotvorno djeluju na zdravlje, ali i vitku liniju. Vrijeme je da ih upoznate.

Thinkstock

Thinkstock

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Za vitkost je važna prehrana, ali i dobro društvo


Britanke
Britanke vole doručkovati i čine to sa stilom. Naime, za razliku od Amerikanki koje jedu s nogu, Britanke si uzmu vremena za uživanje u obilnom doručku. Znanstvenici kažu da takvo uživanje u bogatom doručku bez opsesivnog brojanja kalorija rezultira s godišnje šest kilograma manje. Kvalitetan doručak regulira šećer u krvi i sprečava nagle napade gladi. Usto, ljudi koji obilno doručkuju, manje jedu tijekom dana i to za, navode znanstvenici, 150 kalorija u odnosu na one koji ne doručkuju.

Indijke
Prosječna Indijka dnevno hoda oko devet kilometara. Poznate su po tome da svoje dnevne zadatke obavljaju pješice i baš zato su većinom sve vitke. To je savršen oblik dnevne tjelovježbe koja je za njih sasvim uobičajena te je ni ne doživljavaju na taj način. Hodanje najmanje sat vremena dnevno najbolji je način mršavljenja pa bi bilo dobro da preuzmete navike vitkih Indijki.

Kineskinje

Kineskinje vjeruju isključivo u svježu hranu. Drugim riječima, sve ono što se može jesti sirovo, one to tako jedu – posebno voće i povrće. U tome

prednjače pred drugim narodima. Takva prehrana, kažu nutricionisti, iznimno je zdrava i odličan je saveznik u borbi protiv viška kilograma. Stručnjaci napominju kako je svježa i neprerađena hrana bogata vitaminima, mineralima i zdravim mastima. Takav način prehrane, objašnjavaju nutricionisti, suzbija apetit i ubrzava metabolizam.

Grkinje
Prosječna Grkinja godišnje konzumira oko 26 litara ekstra djevičanskog maslinova ulja te otprilike toliko crnog i bijelog vina. Možda vam se to čini kao idealan spoj za dobivanje novih kilograma, ali činjenica je da istina upravo suprotna. Alkohol čini stanice mišića osjetljivijima na inzulin pa se šećer u krvi sagorijeva prije nego što se pretvori u mast, kažu znanstvenici. Maslinovo ulje pak je antioksidant koji smanjuje apetit te ubrzava sagorijevanje kalorija.

Japanke
Japanke svakoga dana pronađu vremena za popodnevno drijemanje – 20 do 30 minuta. Takva je navika zdrava, ali i, kako objašnjavaju stručnjaci, pridonosi bržem mršavljenju. Naime, odmorni ljudi vitkiji su jer njihov organizam puno brže i učinkovitije sagorijeva kalorije. Usto, odmorne Japanke jedu i 15 posto manje kalorija bez da o tome uopće i razmišljaju. Navika kratkog popodnevnog drijemanja dobra je jer je dokazano da umoran organizam sporije sagorijeva kalorije.

Žene iz Trinidada
Tajni sastojak kvalitetna života žene iz Trinidada zovu 'liming'. U prijevodu to znači – opuštanje i odmaranje uz ljude koji vas razumiju i pružaju vam podršku. Stručnjaci kažu da druženje s dragim ljudima pomaže u topljenju kilograma. Točnije, istraživanje znanstvenika sa sveučilišta Pittsburgh pokazalo je da sat vremena tjedno u društvu prijatelja blagotvorno djeluje na vitkost. Smatra se da je to tako zbog podrške prijatelja koji vas razumiju i potiču na aktivniji život.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi