NE PRESKAČITE GA

Odlične ideje za zdrav doručak

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 24.06.2013 09:20
  • Objavljeno 24.06.2013 u 09:20
doručak, hrana

doručak, hrana

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Doručak je kralj svih obroka u danu, u to nema sumnje. Daje energiju potrebnu za početak dana i gorivo da se uhvatite ukoštac sa svim obvezama koje su pred vama. Stoga je jako važno pripaziti da doručak bude zdrav, energetski jak, kako bi potaknuo organizam i dao osjećaj sitosti

Evo koja je hrana izvrstan izbor za najvažniji obrok u danu.

Jaja Jaja nam daju prijeko potreban protein. Uspoređujući ih s ugljikohidratima i mastima, nakon jaja dulje ćete osjećati sitost. Osim toga, studija objavljena u Journal of the American College Nutrition tvrdi kako jaja, za razliku od doručka koji uključuje druge namirnice, bijela peciva i žitarice, povećavaju mogućnost smanjenja tjelesne težine kod pretilih ljudi.

Maslac od kikirikija Jezgričasto voće spada u top pet namirnica, kaže jedno istraživanje s Harvarda, jer daje energiju, a ujedno je dobro pri smanjenju tjelesne težine. Namažite ga na tost od cjelovitih žitarica, a osim toga možete zobenoj kaši dodati orašaste plodove i pojačati unos energije koja će vas držati sitima i budnima.

Jogurt Među top pet namirnica istog istraživanja mjesto je našao i jogurt. Proteini u jogurtu pridonijet će da budete vitkiji, a ako im želite dodati malo slatkoće, ubacite u njih svježe voće, za zdrav i ekstra ukusan doručak. Svakako treba imati na umu kako su jogurt, ali i drugi mliječni proizvodi odličan izvor proteina, minerala i vitamina, a na prehrambenoj piramidi na jednakoj su razini kao meso, riba i jaja.

263806,264528,266587,262434
Zobena kaša
Zobena kaša je odlična iz više razloga. Naime, bogata je vlaknima i duže ćete se osjećati sitima. Studija objavljena u Journal of Nutrition kaže kako doručak bogat ugljikohidratima koji se sporo otpuštaju poput zobi i mekinja, ukoliko ih konzumirate tri sata prije vježbanja, pospješuje sagorijevanje masnoća.

Maline Samo čaša malina sadrži osam grama vlakana, što je duplo više nego recimo čaša jagoda ili graha. Uz vlakna ćete lakše mršavjeti i teže se debljati, stoji u istraživanju objavljenom u Journal of Nutrition.

Grejp Pokušavate smršavjeti? Prema jednoj studiji, ukoliko pojedete samo pola grejpa prije jela, ubrzano ćete gubiti na težini jer grejp pospješuje sagorijevanje masnoća, hidratizira, daje osjećaj sitosti i jača imunitet. Za potpun doručak i osjećaj sitosti, uz grejp pojedite i jaja ili jogurt.

Banana Banana je odlična za suzbijanje jutarnjeg osjećaja gladi. Žuto voće na kojem je još tragova zelenog odlično je jer vam daje osjećaj sitosti. Možete ju narezati i dodati zobenoj kaši, kojoj će dodati slatkoću tako da nećete trebati šećer. Zahvaljujući kaliju, elektrolitima, koji snižavaju krvni tlak prirodnim putem, odlične su za ljude koji pate od hipertenzije.

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!