INTERVJU

Od studentske sobe do 25 zemalja: Kako je Jana Nails postao globalni beauty fenomen

03.12.2025 u 10:27

Bionic
Reading

Kada se strast prema umjetnosti spoji s poduzetničkim duhom, nastaju priče koje redefiniraju tržište. Jana Nails danas je prisutan u više od 25 zemalja s asortimanom od preko 5000 proizvoda

Vizualne kampanje brendova Jana Nails i JN Beauty snimaju se na atraktivnim talijanskim lokacijama, proizvodi osvajaju međunarodna tržišta, a iza svega stoji poduzetnica koja je od skromnog početka u studentskoj sobi izgradila prepoznatljiv beauty brend.

Jana Dužanec, osnivačica oba brenda, kao dijete je stalno nešto crtala jer joj je umjetnost bila najprirodniji način izražavanja. Premda je završila studij ekonomije, kreativni se poziv vratio u studentskim danima, ovaj put kroz nokte. Ta je kombinacija kreativnosti i poslovnog znanja bila ključna za razvoj brenda koji danas posluje globalno.

Skromni počeci u studentskoj sobi

Daleko od glamuroznih kampanja i elegantnih showrooma, sve je počelo skromno. U studentskoj sobi s dvije rašpe i nekoliko osnovnih alata rodila se ideja koja će prerasti u međunarodni brend. 'Ta studentska soba postala je moj prvi mali studio, mjesto gdje se rodila ideja da se ovaj hobi možda može pretvoriti u nešto puno veće', prisjeća se Jana.

Studij ekonomije, koji je na prvi pogled bio zaobilaznica, pokazao se korisnim. Znanja iz poduzetništva i financija kasnije su pomogla u izgradnji brenda, spajajući kreativnost s poslovnom praksom. Nakon godina rada, edukacija i putovanja Jana je shvatila da želi spojiti kreativnost i marketing u nečemu svojem. 'Počeli smo skromno, s desetak boja, ali ideja je bila jasna: željela sam kreirati proizvode kakve sam godinama tražila', objašnjava.

Vodila ju je strast prema nail artu, iskustvo s edukacijama i spoznaja da postoji ogroman prostor za rast. Prvo se bavila edukacijama, surađivala s ljudima željnima učenja, a kasnije i s većim proizvođačima iz inozemstva. Nakon nekoliko godina iskustva i kontakata rodio se vlastiti brend. 'Krenuli smo skromno, s par proizvoda, a danas Jana Nails, zahvaljujući stalnoj želji da radimo bolje i više, ima više od 5000 proizvoda i dolazi na tržišta u više od 25 zemalja', kaže s ponosom.

Početci nisu bili laki. Jana priznaje da je najveći izazov bilo raditi sve sama, bez velikih financijskih sredstava. Balansiranje između kreativnog i praktičnog dijela posla, pronalazak kvalitetnih dobavljača, usklađivanje cijena i kvalitete, sve je to zahtijevalo vrijeme, strpljenje i bezbroj testiranja. 'Trebalo je puno truda da dođem do novih ljudi i da ljudi zavole brend. Trebalo je smisliti kako se istaknuti među svima', prisjeća se. No motivacija i vjera u vlastitu viziju pomogle su joj da prevaziđe sve prepreke sa stalnom posvećenošću i strastvenim pristupom.

Kada su proizvodi Jana Nails i JN Beauty počeli osvajati međunarodna tržišta, čak je i sama Jana bila iznenađena. 'Nisam mogla predvidjeti ovakav globalni uspjeh. Imala sam viziju i vjeru u brend, ali iskreno, ovakav doseg nisam očekivala. U jednom trenutku rast je bio toliko brz da nas je i sam iznenadio.'

Osvojene nagrade dolaze kao potvrda kvalitete i truda, ali ono što Janu motivira najviše jest nešto drugo. 'Ono što te trenutke čini još posebnijima jest podrška naše zajednice, suradnika, fanova i korisnika. Njihova vjernost, povratne informacije i entuzijazam imaju neprocjenjivu vrijednost', ističe.

Kampanje koje pričaju priču

Kampanje Jana Nails brenda postale su prepoznatljive ne samo po kvaliteti proizvoda već i po estetici koja odiše sofisticiranošću. Italija je bila prekretnica u oblikovanju vizualnog identiteta brenda. 'Italija je za naše kampanje bila pun pogodak. Njezina bezvremenska estetika, umjetnički duh i senzualna atmosfera savršeno nadopunjuju ono što želimo prenijeti kroz naše proizvode', objašnjava Jana. Kampanje poput Dolce far Niente i Lost in Venice stvorile su vizualni identitet koji prati brend i danas.

No, kod Jana Nails tima proces je jasan. Priča uvijek dolazi prva. Na čelu kreativnog tima nalaze se Karlo Rusan i Srećko Rundić, koji pokreću cijeli narativ. Tek kada znaju što žele ispričati, traže destinaciju koja tu priču može najbolje oživjeti. Grafički tim zatim cijelu priču pretvara u vizualno zaokružen projekt. Jana se šali da u glavi uvijek ima potpuno lude destinacije. 'Za sada me još uspiju odgovoriti od njih, ali iskreno se nadam da će jednom popustiti jer svaka dobra priča zaslužuje barem poneki hrabri iskorak.'

Kvaliteta na prvom mjestu

Kada je riječ o razvoju novih proizvoda, Jana je neumoljiva. 'Ono što je uvijek na prvom mjestu, i što će moj odgovor biti svaki put, jest kvaliteta. Ne pristajem na kompromise ni oko same formule, ni oko trajnosti, ni oko unapređenja postojećih standarda.' Svaki proizvod prolazi kroz detaljan proces od inspiracije do formuliranja, dizajna, testiranja i usavršavanja. 'Stojim iza Jana Nails brenda svojim imenom i želim da svaki kupac pri svakoj kupnji zna da dobiva vrhunski proizvod bez iznimke.'

Uz kvalitetu, ključni fokus jest inovacija. Cilj nije pratiti trendove već ih stvarati. U narednih pet godina Jana želi dodatno ojačati međunarodnu prisutnost oba brenda i izgraditi snažnu mrežu educiranih i predanih ljudi koji dijele njezine vrijednosti i viziju.

Jedan od njezinih velikih snova jest otvaranje velikog JN shopa u Zagrebu, prostora u kojem bi kupci mogli doživjeti cjelokupnu energiju i priču brenda. Uz to, planira stvaranje JN showrooma, luksuznog, toplog i pažljivo dizajniranog ambijenta u kojem će biti objedinjeni svi podbrendovi. 'Želimo da to bude mjesto susreta, edukacije, inspiracije i potpune JN estetike.'

Osobno, Jana u godinama koje dolaze želi pronaći bolji balans između poslovnih obaveza i privatnog života. 'Vjerujem da samo tako mogu ostati fokusirana, inspirirana i najbolja verzija sebe, u poslu, ali i izvan njega.'

Prilog je napravljen u produkciji Tnative tima tportala u skladu s najvišim profesionalnim standardima u suradnji s Jana Nails.