Zanatski kruhovi artisanske pekare Boogie Bakery dostupni su građanima u šest hrvatskih gradova. Boogie Bakery, brend poznat po inovativnim i kvalitetnim pekarskim proizvodima, nastavlja širiti svoju prisutnost na hrvatskom tržištu kroz stratešku suradnju s Konzumom. Nakon uspješnih lokalnih inicijativa, Boogie Bakery proizvodi sada su dostupni kupcima u više gradova diljem Hrvatske
Suradnja s Konzumom donosi Boogie Bakery proizvode na police najvećeg maloprodajnog lanca u zemlji, čime se kupcima omogućuje da u svakodnevnoj kupnji uživaju u svježim i modernim pekarskim rješenjima. Poseban naglasak stavljen je na sourdough kruhove, koji se ističu dugom fermentacijom, bogatijim okusom i probavljivošću.
Ono što Boogie Bakery čini jedinstvenim jest njihov pristup; pioniri su industrijske proizvodnje pravog zanatskog kruha. Njihovi proizvodi izrađuju se uz korištenje starter kulture, tradicionalne metode poznate iz malih artizanskih pekarnica. Svaki se dan koristi dio tijesta od prethodnog dana, tzv. ‘predtijesto’, kojim započinje nova proizvodnja – baš kao što se radilo nekad.
Boogie Bakery donosi razne varijante ovih kruhova, pripremljene od pažljivo biranih sastojaka – brašna, soli i vode, bez umjetnih aditiva i s puno pažnje prema tradicionalnom načinu izrade. Time se kupcima nudi jedinstveno pekarsko iskustvo koje spaja vrhunsku kvalitetu i suvremeni lifestyle.
'Naš je cilj donijeti bolji kruh u što više domova diljem Hrvatske. Vjerujemo da će kupci prepoznati kvalitetu i strast koju ulažemo u svaki proizvod, a suradnja s Konzumom idealna je prilika da našu priču podijelimo s još većim brojem ljudi' - izjavio je Karlo Vulin iz Boogie Bakery.
Proizvodi Boogie Bakerya dostupni su na sljedećim lokacijama: SUPER KONZUM u Zagrebu na Radničkoj cesti 49, SUPER KONZUM Pula – Šijanska cesta 1, SUPER KONZUM Split – Kralja Držislava 22, SUPER KONZUM Dubrovnik – Ivana Pavla II 1, SUPER KONZUM Kupari – Dr. Franje Tuđmana 2A te SUPER KONZUM Zadar – Ulica Bleiburških žrtava 17.
Ova suradnja potvrđuje rast i razvoj Boogie Bakery brenda, koji od malih početaka prerasta u nacionalnu priču prepoznatu od strane vodećih maloprodajnih partnera i, najvažnije, samih kupaca.