NJEGA ZA NJEGA

Njega za muškarce novog kova

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 05.07.2010 14:17
  • Objavljeno 05.07.2010 u 13:41
L'Oreal Paris VIZUAL

L'Oreal Paris VIZUAL

Izvor: Promo fotografije / Autor: L'Oreal

Odavno su prerasli sapun i kremu za brijanje, polako ali sigurno postaju sve zahtjevniji potrošači kozmetike koji znaju što hoće

Muškarci su konačno prestali 'krasti' kreme s naših polica. Dobro da jesu jer je muška koža deblja i masnija zbog testosterona, hormona koji proizvodi sebum, a koji se često pretjerano luči na površinu lica.

Nivea

Nivea

Izvor: Promo fotografije / Autor: Nivea

U kozmetičkom smislu najosvješteniji su 20-godišnjaci. Oni će rado 'testirati' nove preparate protiv uklanjanja viška sebuma, najodgovornijeg krivca za nastanak prištića. Nisu im strani ni balzami za usne, proizvodi za styling kose i novi kozmetički tretmani kojima će dati priliku bez straha da će ih netko 'prozvati' ili posumnjati u njihovu muškost. Redovito čišćenje lica i hidratante kreme najbolje su za njegu osjetljive kože u toj životnoj dobi.

Nakon neprospavane noći prezaposleni 30-godišnjaci bez razmišljanja će upotrijebiti kozmetička pomagala protiv izgleda umorne kože. Nije im teško posvetiti vrijeme i novac na pronalaženje idealne njege, makar to bile i hranjive maske za lice. Oni koji nisu prevladali strah od depilacije počinju eksperimentirati s laserskim tehnikama uklanjanja dlaka s neželjenih dijelova tijela. Osim kvalitetnih proizvoda za brijanje, u njihovim se kupaonicama mogu naći hidratantne kreme s UV-zaštitom i efektom matiranja.

Želju za uživanjem u životnim postignućima i potrebu za preuzimanjem kontrole 40-godišnjaci manifestiraju kroz (ponovno) oživljeni interes za svoje tijelo. Počinju se ozbiljnije baviti sportom, odlaziti na dijete i otkrivati nove tehnike pomlađivanja. Sve su veći potrošači botoksa i injekcija hijaluronske kiseline za popunjavanje dubokih bora, rado koriste anti-age i kreme za njegu područja oko očiju.

Vitalni 50-godišnjaci svjesni su privlačnosti svojih sjedina i karakternih bora pa čine sve kako bi li odgodili odlazak u ranu 'mirovinu'. Nisu im strani ni frizerski ni studiji za kvarcanje, ali još uvijek ima onih kojima su dezodorans i pjena za brijanje jedini kozmetički saveznici. U ovoj dobi tajna je u sredini, ni previše ni premalo kozmetičkih pomagala.

 

Nivea

Nivea

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi