ležernO I ŽENSTVENO

Ne prestaje pomama za haljinama ovog hit brenda, a slavne ljepotice obožavaju ih nositi uz tenisice

10.08.2019 u 22:40

Bionic
Reading

Ljeto 2019. definitivno su obilježile haljine američkog brenda Reformation, kojih se slavne ljepotice i brojne modne ovisnice, čini se, nikako ne mogu zasititi. Njihove ženstvene haljine vintage uzoraka zadnjih su nekoliko dana bile modni izbor broj jedan, a nosile su ih između ostalog Emily Ratajkowski, Jameela Jamil i Poppy Delevingne - i to baš uz tenisice

Brend iz Los Angelesa svojim je neodoljivim komadima, u prvom redu haljinama, opčinio modni svijet. Dominacija Reformationa ne posustaje, a ženstvene haljine, čija cijena iznosi oko 1000 kuna nametnule su se kao modni imperativ ovoga ljeta.

Ovih dana plavu haljinu s cvjetnim printom nosila je glumica Emma Stone, koja ju je kombinirala uz hit torbu od pruća još jednog popularnog brenda - Cult Gaia i sandale brenda By Far za kojim također luduju trendseterice.

U smeđoj haljini na bijele točkice i bijelim Nike tenisicama prošetala se kraljica bikinija Emily Ratajkowski, dok je Sofia Vergara crvenu haljinu s naramenicama nosila uz metalik srebrne platforme.

Haljine brenda Reformation slavne dame kao da ipak više vole nositi uz udobne tenisice, pa su pred takvom kombinacijom pokleknula i chic Engleskinje Poppy Delevingne i Jameela Jamil, dok američka glumica Busy Philips u svojoj kolekciji ima zavidan broj haljina ovoga brenda, a najradije ih nosi upravo uz tenisice.

  • +6
Haljine brenda Reformation su hit ljeta Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Podsjetimo, priča o brendu Reformation započela je još 2009. kad je bivša manekenka Yael Aflalohas krenula u modnu poduzetničku avanturu želeći stvoriti ženstvenu odjeću od ekološki prihvatljivih tkanina, a koja ističe ženske obline.

Tvrtka koristi ekološki prihvatljiva pakiranja, primjenjuje recikliranje gdje god je to moguće, kontrolira dobavljače te ulaže u eko infrastrukturu kako bi se smanjila potrošnja vode i energije, te zagađivanje okoliša.

'Nekako sam oduvijek znala da ću uspjeti. Imala sam vjeru u sebe. Sjećam se kad smo tek krenuli iz našeg sićušnog dućana da sam prijateljima nekad znala reći kako će Reformation jednog dana biti najveći održivi modni brend. Oni su mi u šali govorili da sam luda. Naša odjeća namijenjen je ženama koje žele biti ujedno i ženstvene, ali i snažne. Nešto u stilu: 'Ja mogu biti i pametna, ali i seksi ', kaže Yael.