FEAR OD GOD ATHLETICS

Nakon fijaska s Yeezy tenisicama, adidas ozbiljno računa na veliki uspjeh s ovom kolekcijom

06.12.2023 u 13:12

Bionic
Reading

Dugo iščekivana suradnja između njemačkog sportskog diva i brenda hvaljenog streetwear dizajnera Jerryja Lorenza napokon je lansirana u prodaju

Modna suradnja adidasa i streetwear brenda Fear of God predstavljena je na modnoj reviji u travnju, a uključuje tehničke odjevne komade, tenisice i torbe u neutralnim tonovima, prepoznatljivim za modni potpis Jerryja Lorenza.

Cijene se kreću oko 200 eura za tenisice, 500 eura za vanjsku odjeću i nešto više od tisuću eura za sportske torbe. Time se ovaj podbrend postavlja ravno između Fear of God Essentials, ležerne Lorenzove linije umjerenih cijena i njegovog glavnog brenda.

Pokretanje linije Fear of God Athletics došlo je u čudnom trenutku za Adidas, koji je prvi put najavio svoju suradnju s Lorenzom 2020., jer se nastoji ublažiti učinak propasti njegovog Yeezy partnerstva, koje je činilo 7 posto prihoda.

Iako je izvršni direktor adidasa Bjorn Gulden priznao da ne žele zamijeniti Yeezy nekim novim brendom, u svibnju je izjavio da bi partnerstvo s brendom Fear of God moglo 'komercijalno promijeniti igru za adidas do 2024. godine'.

Komadi iz prve zajedničke kolekcije adidasa i brenda Fear of God dostupni su u web trgovini brenda, kao i u nizu pop-up trgovina u svjetskim metropolama - od Los Angelesa do Šangaja.

Fear of God zauzima 23. mjesto na Hybebeastovom popisu 50 najboljih brendova, a Lorenzo je proglašen dizajnerom godine Footwear Newsa 2021. (poznatog i kao 'Oscar za cipele'), ali on ne obraća previše pozornosti na pohvale.

Njegov brend funkcionira suprotno mnogim drugim luksuznim markama. Izgradio ga je od neutralnih i osnovnih boja, luksuznih tkanina i naglašene skupe završne obrade - što je popriličan odmak od svjetlucavih eksplozija boja kakve nudi većina.