INSPIRIRANI ZANIMLJIVIM PRIČAMA

Nagrađivani niche parfemi dostupni i kod nas

04.05.2016 u 10:00

Bionic
Reading

Brendovi niche parfema La Parfumerie Moderne, BeauFort London, Atelier des Ors i Esteban među kojima je i No Sport - najbolji niche parfem u 2015. godini, po izboru parfumera i kritičara, od sada se mogu kupiti i kod nas. Ekskluzivne parfumerije Martimex ovaj put predstavljaju nagrađivane niche parfeme koji su inspirirani vrlo zanimljivim pričama

Pojam niche inače označava parfemski pokret koji je krajem 70-ih godina započeo u Parizu, a svoj procvat doživljava upravo u novom mileniju, a obožavatelji rijetkih parfema ove brendove poslovnici na Britanskom trgu, te na Trgu Bana Josipa Jelačića koja uskoro posjetiteljima nudi Shop&Shop koncept kupnje.

'Osjećamo da postoji potreba za nečim novim. Svijet parfema je iznimno velik, a ljudi postaju zasićeni mass-market parfemima. Parfem je prije bio najpristupačniji luksuz, a danas se brendirani parfemi mogu naći svugdje. Niche parfemi imaju dušu i ciljanu publiku instančanih ukusa. U Martimexu smo ih prepoznali jer se ističu svojom ljepotom, svojim materijalima, kreativnošću. Niche parfemi zaista postaju sve poželjniji i u skladu s tim, pratimo trendove u svijetu ljepote', naglasila je Marisa Marton, manager Martimexa.

Esteban
S više od 30 godina iskustva u stvaranju parfema, francuski brend Esteban spaja mirise s najfinijim sastojcima. Pritom pripovijeda osjetilne priče kroz kreacije koje nas oduševljavaju svojim karakterom i zavode svojom ljepotom, a uzbudljivi, kvalitetni, originalni i duboki mirisi njihova su specijalnost.
BeauFort London
Niti jedan parfemski niche brend u Velikoj Britaniji nije proizveo toliko pažnje kao BeauFort iz Londona, jer svaki od 3 parfema predstavlja jedan dio epohe Engleske imperijalne povijesti. Parfem Coeur de Noir je baziran na knjizi J. Conrada "Srce Tame", a očarava notama tamne kože i zlatnog citrusa. Parfem 1805 Tonnere posvećen je pomorskoj bitki kod Trafalgara koju vrlo vjerno dočarava jer miriši na barut, dim i rum. Indija, dragulj Engleskog imperija, pretočena je u parfem Vi et Armis i donosi opojne note whiskyja, duhana, crnog čaja, tamjana i opijuma. Ove parfemske vode BeauFort Londona u obliku ekstrakta vrlo vjerno su opjevale englesku prošlost.



Atelier des Ors

Na jugu Francuske, u Provansi, rodio se parfemski atelier u kojem se alkemijski kombinira zlato s esencijama parfema. Veliki ljubitelj rijetkih cigara oko sebe je okupio niz umjetnika koji se bave zlatom i koji bočice parfema ispunjuju listićima zlata kako bi ostali u sitnim grumenima na koži, pomiješani sa svilenkastim parfemskim uljem. U prijevodu, 'Atelier zlata' francuski je parfemski brend koji ima orijentalni prizvuk jer je svaki od parfema inspiriran Orijentom i mistikom koju nosi u sebi, pa su tako sastojci jedni od najskupljih na svijetu, od šafrana do popularnog ouda ili agar drveta. Kolekcija je predstavljena 2015. godine i sadrži 5 mirisa: Aube Rubis, Cuir Sacré, Larmes Du Désert, Lune Féline i Rose Omeyyade.

La Parfumerie Moderne
Brend La Parfumerie Moderne nastao je iz sjećanja jednog dječaka koji potječe iz hotelijerske obitelji, a uspomene iz velebnih, neoklasičnih hotela prošlog stoljeća pretočene su u estetiku klasične francuske parfumerije. Stoga je riječ o brendu za kojeg se, s punim pravom, može reći da je tradicionalno francuski. Philippe Neirinck, kreativni um koji stoji iza ovog brenda, oživio je klasične formule na moderan i vrlo trendi način. Tako je nastao No Sport, parfem koji je proglašen najboljim niche parfemom u 2015. godini, po izboru parfumera i kritičara. La Parfumerie Moderne označava tradiciju, eleganciju i rafiniranost sirovih materijala, a kolekcija sadrži 3 mirisa: Cuir X, No Sport i Désarmant.