PARFEMSKI DETEKTOR

Mirišete li onako kako se osjećate?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 20.04.2011 09:32
  • Objavljeno 20.04.2011 u 07:33
Oriflame VIZUAL

Oriflame VIZUAL

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo/Oriflame

Kupujete li parfeme hirovito, ovisno o trenutnom raspoloženju, ili to činite promišljeno, u skladu sa svojom osobnošću?
promo/Gucci

promo/Gucci

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo/Gucci

Zapitate li se katkad zašto ste potrošili novac na miris koji inače ne biste ni u ludilu 'stavili' na sebe? Niste jedini. Istraživanja pokazuju da smo prilikom kupnje znatno podložniji trenutačnom raspoloženju nego što bismo to voljeli priznati. Treba li to čuditi s obzirom da nas u parfumeriji svakog mjeseca dočeka desetak novolansiranih mirisa?

Nekad smo se mogli pouzdati u odabir parfema koji je u skladu s našom ili osobnošću osobe kojoj ga kupujemo. Bilo je znatno manje 'mirisnih križanaca', mogli smo se pouzdati u izbor prema dominantnoj mirisnoj porodici.

Svakoj osobnosti načelno odgovara jedna od šest mirisnih porodica. Ženstvenim i romantičnim osobnostima pristaju cvjetni mirisi kojima dominiraju note ruže, jasmina, gardenije... Optimistični tipovi žena češće biraju voćne mirise s naglašenim notama jabuke, grožđa i trešnje koje su začinjene svježim citrusima. Gurmanski mirisi sa sočnim, gotovo jestivim notama čokolade, meda i kakaa izgledan su odabir majčinski nastrojenih žena, dok duh neovisnih i slobodoumnih najbolje izražavaju drvenasti parfemi s naglašenim notama mahovine.

S obzirom da sve više vremena provode na poslu, zaposlenim ženama nije svejedno na što će i koliko intenzivno mirisati pa se sve više, htjeli-ne htjele, oslanjaju se na siguran izbor sapunski svježih i prozračnih mirisa. Zbog toga je sve manje onih koje se usude nositi zahtjevne, 'teške' orijentalne parfeme koji se poslovično povezuju s velikim zavodnicama i 'gutačicama' muškaraca.

Danas se najviše lansiraju dopadljivi cvjetno-voćni kokteli. Što iz toga možemo zaključiti o osobnosti ili raspoloženju žena kojima su namijenjeni? Da smo sve više ženstveni i romantični tipovi neobuzdanog optimizma ili da bismo takve htjele biti… radnom tempu usprkos?

 

promo/Gucci

promo/Gucci

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi