TIHANA HARAPIN-ZALEPUGIN:

'Mediji danas svakoga nazivaju manekenkom'

  • Autor: M. Ć
  • Zadnja izmjena 06.03.2012 08:39
  • Objavljeno 05.03.2012 u 12:09
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Tihana Harapin-Zalepugin, vlasnica modne Talia, ljuta je što neke tzv. manekenke vladaju medijima, dok ljudi koji stvarno rade najčešće budu u njihovoj sjeni

Tihana Harapin-Zalepugin uživala je u Ocean spa & beautyju te je otkrila da smatra da je duhovno zdravlje najvažnije za čovjeka. Tihana je uživala u tretmanima te je oduševljena stručnošću i interijerom novog spa mjesta u Zagrebu.

'Ponedjeljkom i srijedom idem na jogu. Nemam kozmetičarku, nemam ništa. Zaista nemam. Kozmetika mi jako puno pomaže, ali možda malo više mentalni i duhovni rad na sebi. Duhovno zdravlje i zadovoljstvo su jako važni, oni se, htjeli mi to ili ne, odražavaju na našem licu', rekla je uvijek njegovana Tihana koja je objasnila zašto je imala potrebe na Facebooku otkriti razlike između prave i lažne manekenke.

'I vi mediji danas svakog zovete manekenkom. Osobu koja nije u manekenstvu, prepoznaje se već na castingu. Ona dođe čudno namontirana, sva utegnuta, sve se mora vidjeti. Ima naglašen profil guze, profil grudi koje su eventualno umjetne, ima jaki make up, ima markirane torbe koje nisu prave. Na fitingu, ona sebi bira odjeću, ja hoću ovo, nisam si lijepa u ovome jer se ne doživljavao kao model, ona je tu u službi svog dizajnera. Vidi samo sebe, ja, ja pa opet ja. I onda u garderobi nakon šminkanja odlazi još u toalet pa si doda još svoje šminke. Malo crnila oko očiju. Ako slučajno dođe na pistu, napasna je i onda mediji pišu da je ta i ta bila na reviji. Mi svi drugi koji smo se trudili i radili, negdje smo u pozadini. Iako se to s vremenom čisti. I medijima to s vremenom događa, ali kad će doći vrijeme da se sve očisti', rekla nam je Tihana koja je otkrila i tajnu manekenstva.

'Ona mora biti kao slikarsko platno, onda će dizajner slikati što hoće. Ona mora biti vizija dizajnera, a ne vizija sebe', dodala je.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi