INOVATIVNI MAKE-UP

Maskare koje čine čuda ženskom licu

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 11.05.2011 12:09
  • Objavljeno 11.05.2011 u 10:14
Chanel VIZUAL

Chanel VIZUAL

Izvor: Promo fotografije / Autor: Chanel

Ne samo da su otporne na vodu i da su u bojama, ne samo da vibriraju nego su počele i rotirati! Što je sljedeće?!
Collistar

Collistar

Izvor: Promo fotografije / Autor: Collistar

Kozmetička je industrija zaista dugo usavršavala tehnički najzahtjevniji i najsloženijih make-up proizvod. Modernoj je maskari trebalo čitavo stoljeće da prevali dug put od pramaskare, koja je početkom 20. stoljeća izgledom i načinom nanošenja bila sličnija kremi za cipele nego profinjenu sredstvu za naglašavanje najdelikatnijeg dijela tijela.

Otkako je prije 60-ak godina konačno poprimila oblik kakav danas poznajemo, maskara se minimalno mijenjala. Istina, usavršavale su se formule. Osim crne, razvile su se vodootporne i formule u boji, maskare koje se nanose u dva koraka i one koje su obogaćene svjetlucavim česticama.

Četkice su sintetičke dlačice zamijenile silikonom i novim hi-tech materijalima. Razvilo se čitavo područje make-up proizvoda namijenjenih njezi i ubrzavanju rasta trepavica, ali sve donedavno princip šminkanja bio je isti.

Nakon čitava stoljeća postojanja, četkica maskare doslovce je 'ubacila u brzinu'. Prvi put u povijesti postala je dinamična! Posljednje dvije-tri godine kozmetički se brendovi natječu tko će usavršiti inventivniji mehanizam.

Taman kad smo pomislili da su vibrirajuće maskare Lancômea, Estée Laudera i Avona zadnja riječ tehnike, Dior je lansirao ni manje ni više nego rotirajuću maskaru, DiorShow 360. Raskošna četkica luksuzno upakirane maskare rotira oko svoje osi radi lakšeg nanošenja idealne količine formule i na najkraće trepavice u kutovima očiju, time ih istodobno uvija naglašavajući im volumen i dužinu. Bez straha, upotreba je jednostavna, a pakiranje je opremljeno i lako razumljivom uputom.

 

Collistar

Collistar

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi