Stigao je novi kvartalni izvještaj modne platforme Lyst koja nam tradicionalno daje uvid u najpopularnije brendove i modne komade trenutka
Kako bi pronašao najtraženije modne proizvode na svijetu, Lystov algoritam filtrira više od osam milijuna artikala prema broju spominjanja na društvenim mrežama, pretragama, pregledima stranica, interakcijama i prodaji u Lyst aplikaciji. Isto tako pri stvaranju liste uzimaju u obzir i globalnu potražnju u odnosu na količinu dostupnih zaliha.
Prema istraživanju, brend The Row u vlasništvu blizanki Mary-Kate i Ashley Olsen postiže svoj najviši rang na Indexu dosad, potaknut uspjehom japanki Dune — najtraženijeg proizvoda ovog tromjesečja — i daljnjim usavršavanjem svog dramatično minimalističkog, skulpturalnog stila.
Japanke su uvjerljive vladarice ljeta
U sezoni u kojoj je osobnost prevladala nad dotjeranošću, pretrage za ovim, nimalo jeftinim japankama (690 dolara) porasle su za 162%, a interes je znatno narastao nakon što ih je Jonathan Bailey nosio tijekom jednog javnog nastupa u lipnju.
Viralna prisutnost pretvorila je nekada običnu obuću u modni ljetni hit — dokaz da jednostavnost, kada se pravilno stilizira, može ostaviti iznenađujući dojam. U međuvremenu, kupci i dalje pozitivno reagiraju na jedinstvene perspektive brendova Prada i Saint Laurent: Pradinu futurističku pragmatičnost te oštru glamuroznost Saint Laurenta.
Ipak, najveća izjava drugog tromjesečja dolazi s tla. Šest od deset najtraženijih proizvoda ovog tromjesečja su cipele — kombinacija funkcionalnosti, nostalgije i potpune neobičnosti.
Vibram FiveFinger cipele zabilježile su povećanje prometa na Lystu od 110% u ovom tromjesečju, nastavljajući trend spajanja performansi i mode koji smo vidjeli u prvom tromjesečju s Puminim Speedcat Ballet modelom.
U međuvremenu, tenisica s punom petom — predvođena stalnim interesom za Bekett modelom dizajnerice Isabel Marant — najnovija je obuća koja iskorištava TikTok Y2K nostalgični povratak.
Hoće li val novopostavljenih kreativnih direktora, koji u rujnu otkrivaju svoje prve kolekcije, donijeti velike promjene na Lyst Indexu idućeg tromjesečja? S novim perspektivama na utjecajnim pozicijama, treće tromjesečje moglo bi označiti novu eru — i potpuno drugačiji set brendova i proizvoda koji privlače pažnju i maštu kupaca online.