SVE TRAŽENIJI

Koji to muškarci mirišu na lovu?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 14.03.2011 10:00
  • Objavljeno 14.03.2011 u 09:16
Avon_VIZUAL-novo

Avon_VIZUAL-novo

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo/Avon

Nakon dominacije svježih mirisa za muškarce, sve su traženiji oni koji mirišu na 'bogatstvo'. Kažu, takvima je teško odoljeti

U potrazi za odgovorom na pitanje kakav to muški miris privlači žene, marketinški stručnjaci došli su do zaključka da je to jednostavno miris 'bogatstva'. Da ne bi ispali previše vulgarni, tvrdnju su ublažili objašnjenjem da - osim uobičajenih muških kvaliteta - žene zapravo privlači stabilnost. Jesu li one krive što (nažalost) novac sugerira stabilnost?

Vođen tom idejom, američki parfemski brend Bond No.9 unutar linije posvećene Andyju Warholu lansirao je Success is a Job in New York. Dug naziv za parfem koji navodno 'miriše na lovu'.

promo/Dior

promo/Dior

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo/Dior

Ima li za miris bolje reklame od lica (i tijela) uspješnog muškarca? Prema standardima zanimljivim marketinškim stručnjacima, danas je malo tko toliko uspješan kao holivudski glumci. Imaju prepoznatljiva lica, publici je odmah jasno kakve vrijednosti zastupaju i što poručuju o nekom proizvodu.

Prema brojnim anketama, velika većina muškaraca i žena najbolje reagira na lik i djelo Georgea Clooneya. Ženama je 'napet', a muškarci su toga svjesni pa im imponira tip poput njega. No kako lijepi George ne može (niti vjerojatno želi) biti zaštitno lice svih mogućih proizvoda, parfemske kuće stalno tragaju za 'sljedećim Clooneyem' koji će utjeloviti njihov novi miris.

Zanimljivo je da je prije desetak godina bilo nemoguće dobiti velikog holivudskog glumca za zaštitno lice bilo čega. Daleko od toga da im se nije nudio dobar novac. Pojavljivanje u reklamnim kampanjama smatralo se sigurnim krajem ozbiljne glumačke karijere. Tek kad se Robert de Niro kao prvi holivudski velikan pojavio u reklamnoj kampanji za jednu kartičnu kuću, tabu je srušen, nestalo je stigme i za ostale glumce. Reklamne kampanje preplavila su poznata lica s velikih i malih ekrana. Patrick Dempsey za Avon, Jude Law za Dior, James Franco za Gucci, Vincent Cassel za YSL…

 

promo/Dior

promo/Dior

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi