SVE TRAŽENIJI

Koji to muškarci mirišu na lovu?

14.03.2011 u 09:16

Bionic
Reading

Nakon dominacije svježih mirisa za muškarce, sve su traženiji oni koji mirišu na 'bogatstvo'. Kažu, takvima je teško odoljeti

U potrazi za odgovorom na pitanje kakav to muški miris privlači žene, marketinški stručnjaci došli su do zaključka da je to jednostavno miris 'bogatstva'. Da ne bi ispali previše vulgarni, tvrdnju su ublažili objašnjenjem da - osim uobičajenih muških kvaliteta - žene zapravo privlači stabilnost. Jesu li one krive što (nažalost) novac sugerira stabilnost?

Vođen tom idejom, američki parfemski brend Bond No.9 unutar linije posvećene Andyju Warholu lansirao je Success is a Job in New York. Dug naziv za parfem koji navodno 'miriše na lovu'.

Ima li za miris bolje reklame od lica (i tijela) uspješnog muškarca? Prema standardima zanimljivim marketinškim stručnjacima, danas je malo tko toliko uspješan kao holivudski glumci. Imaju prepoznatljiva lica, publici je odmah jasno kakve vrijednosti zastupaju i što poručuju o nekom proizvodu.

Prema brojnim anketama, velika većina muškaraca i žena najbolje reagira na lik i djelo Georgea Clooneya. Ženama je 'napet', a muškarci su toga svjesni pa im imponira tip poput njega. No kako lijepi George ne može (niti vjerojatno želi) biti zaštitno lice svih mogućih proizvoda, parfemske kuće stalno tragaju za 'sljedećim Clooneyem' koji će utjeloviti njihov novi miris.

Zanimljivo je da je prije desetak godina bilo nemoguće dobiti velikog holivudskog glumca za zaštitno lice bilo čega. Daleko od toga da im se nije nudio dobar novac. Pojavljivanje u reklamnim kampanjama smatralo se sigurnim krajem ozbiljne glumačke karijere. Tek kad se Robert de Niro kao prvi holivudski velikan pojavio u reklamnoj kampanji za jednu kartičnu kuću, tabu je srušen, nestalo je stigme i za ostale glumce. Reklamne kampanje preplavila su poznata lica s velikih i malih ekrana. Patrick Dempsey za Avon, Jude Law za Dior, James Franco za Gucci, Vincent Cassel za YSL…