STRAH OD RAZVODA

Kako glasi recept za sretan i uspješan brak?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 05.04.2011 12:35
  • Objavljeno 05.04.2011 u 10:58
par žena muškarac ljubav brak veza sreća

par žena muškarac ljubav brak veza sreća

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: thinkstock

Zašto neki brakovi uspijevaju potrajati cijeli život, dok neki propadaju nakon samo nekoliko godina? Na to pitanje mnogi bi voljeli imati odgovor, a u tome cilju The National Marriage Project donosi korake koje možemo poduzeti i izbjeći krizu u braku

Prema podacima koje donosi The National Marriage Project, ukoliko želite da vaš brak potraje, trebali biste slijediti preporučeni

recept te biste prije izrečenog sudbonosnog 'da' trebali imati diplomu završenog fakulteta, više od 25 godina, imati bebu od sedam mjeseci, pripadati nekoj vjerskoj zajednici, imati pristojno plaćen posao te roditelje koji su još uvijek u braku.

The National Marriage Project tvrdi da svaki od tih šest faktora u određenoj mjeri povećava izglede za dugotrajan brak te umanjuju šanse za potencijalnim razvodom. Tako veća plaća sa 30 posto u najvećoj mjeri povećava izglede za opstankom braka, fakultetska diploma rizik od razvoda umanjuje za 25 posto, zajedničko dijete izglede za razvod umanjuje za 24 posto. Osobe starije od 25 godina prilikom ulaska u brak imaju 24 posto manje šansi za razvodom, a stabilan brak roditelja i vjersko opredjeljenje osiguravaju dodatnih 14 posto šansi za dugotrajnim brakom.

No hoće li se ispunjavanjem svih šest uvjeta iz recepta za dugotrajni brak doista i izbjeći potencijalni razvod? Možda, a možda ipak ne. Brak, nažalost, nije egzaktna znanost i koliko god pokušavali kvantificirati iskustvo, brak i njegov uspjeh ili neuspjeh ostaju jedinstveno iskustvo za svaki par. Premda nijedan od ovih šest faktora ne može osigurati brak od razvoda, ono što ima smisla jest to što brak između dobrostojećih i visokoobrazovanih ljudi lakše i češće opstaje od braka između partnera koji u nestašici jedva spajaju kraj s krajem.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi