BRZI PODSJETNIK

Jednostavni trikovi za zdraviji život

  • Autor: A.B.
  • Zadnja izmjena 18.01.2011 08:24
  • Objavljeno 18.01.2011 u 08:00
Za zdraviji život okrenite se duhovnosti, vježbanju i zdravijoj prehrani

Za zdraviji život okrenite se duhovnosti, vježbanju i zdravijoj prehrani

Izvor: Corbis / Autor: Adrianna Williams,Kevin Dodge,Uwe Krejci /Corbis

Prekinite veze koje vas guše, vježbajte mozak, pijte probiotike, okrenite se duhovnosti. Sve te a i mnoge druge stvari bitne za kvalitetan život u zgusnutom dnevnom rasporedu stavljamo u drugi plan. Mi vas zato podsjećamo da morate misliti na sebe i staviti se na prvo mjesto

Evo popisa stvari na koje trebate pripaziti kako bi život učinili što kvalitetnijim i zdravijim.

Rastegnite se ujutro Dan započnite vježbama istezanja. Poboljšavaju cirkulaciju, probavu i olakšavaju bolove u leđima.

Ne preskačite doručak Mnoge studije pokazuju da je doručak najvažniji obrok ukoliko želite smršavjeti. Oni koji preskaču doručak naime, skloniji su debljanju. Dobar doručak sastoji se od svježeg voća, žitarica, mlijeka i kuhanog jaja.

Vježbajte mozak Stvarajte nove moždane vijuge tako što ćete raditi određene vježbe za mozak. Perite zube rukom kojom to inače ne radite, idite na posao drugim putem, birajte odjeću opipom, a ne vidom i razvijajte dio mozga koji inače nije izložen takvim podražajima. Ljudi jakih mentalnih sposobnosti imaju manje šanse da obole od Alzheimerove bolesti i ostalih mentalnih oboljenja.

Johannes Kroemer/Corbis

Johannes Kroemer/Corbis

Izvor: Corbis / Autor: Johannes Kroemer/Corbis

Zagrijte mišiće
Okrenite se duhovnosti Znanstvenici su dokazali da se pacijenti koji se mole za ozdravljenje puno brže oporave od onih koji nemaju tu duhovnu dimenziju.

Jedite češnjak i luk Nećete bajno mirisati no dokazano je da ove namirnice pomažu u borbi protiv infekcija.
Čaša vina dnevno. Mnogo studija je pokazalo kako čaša vina ili šalica zelenog čaja imaju blagotvoran učinak na zdravlje. Naime, sadrže određeni tip antioksidansa koji blagotvorno utječe na zdravlje.

Učinite dobro za svoje kosti Uzimajte kalcij. Čaša mlijeka ili jogurta dnevno održati će vaše kosti zdravijima Naime, nakon 30-te smanjuje se gustoća kostiju stoga dnevno trebate čak 200 miligrama kalcija kojeg trebate kombinirati s magnezijem inače se neće apsorbirati.

Uživajte u rajčicama i jabukama
Osim što su bogate c vitaminom imaju pomažu u borbi protiv raka. Neka pak istraživanja dokazuju kako rajčica i jabuka mogu smanjiti rizik oboljenja od astme i drugih kroničnih plućnih bolesti. Kako bi uživali u blagodatima ovog povrća i voća trebate jesti pet jabuka tjedno, a rajčicu svaki drugi dan.

Pijte vode sukladno vašoj težini Kako bi to izračunali težinu npr 80 kilograma deset i dodajte dva. Tak Vaša mjera je deset čaša dnevno.
 
Pijte probiotike svaki dan Osim što će spriječiti neugodan zadah iz usta smanjuju rizik od širenja loših bakterija, smanjuju nadutost i čiste organizam.

Redovito pregledavajte grudi
Najbolje vrijeme za samopregled je tjedan dana nakon menstruacije.

Plivajte. Šećite u prirodi. Osim što plivanje u funkciju stavlja gotove sve mišiće u tijelu odlično je i za one koji imaju astmu.

Smijte se i plačite Izražavanjem emocija potičete svoj imunitet. Neka istraživanja u Japanu pokazala su kako smijeh jača organizam i pomaže u borbi s nekim alergijskim reakcijama.

Prekinite lošu vezu Tražite nove mogućnosti umjesto da pokušavate udahnuti život nečemu što je odavno gotovo.

Hranom pobijedite stres
Uživajte u više malih obroka dnevno.Neka vam voće i povrće uvijek bude pri ruci. Jedite banane i orašasteplodove i povećajte proizvodnju serotonina hormona sreće.

Osigurajte organizmu dovoljno vitamina C
Dnevno nam trebaminimalno 90 mg vitamina C. Kako bi ga osigurali trebate jesti bar petmalih obroka voća i povrća na dan. Stoga navalite na naranče.

Ne ustručavajte se tražiti pomoć
Ako pokažete svoju slabost, ne ustručavate se tražiti pomoć i ne glumite savršenstvo ljudi će vas više cijeniti.

Napravite piling tijela Potaknite cirkulaciju i osjećajte se bolje.

Ne zaboravite na seks Istraživanja pokazuju kako stres, posao i obveze oko djece smanjuju libido. Ostavite vrijeme za sebe i partnera i upišite ga u tjedni raspored baš kao i sve drugo.
Spavajte dovoljno. Dobar san blagotvorno utječe na zdravlje, smanjuje rizik od srčanih i psihičkih bolesti. Nađite vremena za kvalitetan odmor.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi