ZELENI VAL

Je li prirodna kozmetika bolja od klasične?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 29.07.2011 09:47
  • Objavljeno 29.07.2011 u 08:00
Avon VIZUAL

Avon VIZUAL

Izvor: Promo fotografije / Autor: Avon

Sve dostupniji i maštovitiji prirodni kozmetički proizvodi zavukli su nam se pod kožu. Znate li po čemu se razlikuju od klasičnih?
Avon

Avon

Izvor: Promo fotografije / Autor: Avon

Proteklih pet-šest godina 'zeleni mikrotrend' postao je dominantan mainstream. Davno su prošla vremena kada su organski proizvodi za njegu kose i kože predstavljala malu nišu u golemom kozmetičkom carstvu. Uza sve brojnije make-up i parfemske brendove koji se ponose eko-certifikatima, pojavili su se i cjenovno sve pristupačniji prirodni proizvodi koji pripadaju kategoriji osnovnih higijenskih potrepština, poput organskih sapuna, tuš-kupki, zubnih pasta…

Zašto sve više vjerujemo prirodnoj kozmetici? Zato što su svi njeni sastojci biorazgradivi, odnosno njihova je biorazgradivost znanstveno potvrđena. Za razliku od klasičnih kozmetičkih proizvoda, čiji su sintetski sastojci sve 'sitniji' pa lakše prodiru u dublje slojeve kože, gdje se mogu početi 'skladištiti'.

Je li učinkovitija od klasične? Još uvijek ne postoje jednoznačni znanstveni dokazi koji to potvrđuju. Ali kako agresivan marketinški pristup nije u prirodi prirodnih kozmetičkih brendova, ne postoji ni velik interes među bio-brendovima da troše vrijeme (i novac) na takva uvjeravanja. Recimo, da frenetično oglašavaju anti-age svojstva neke svoje kreme.

Je li sigurnija?
Ne nužno. Iako prirodni proizvodi nisu opasni po zdravlje, to ne znači da će svaki tip kože imati besprijekornu toleranciju na njihove sastojke. I u biljnom svijetu postoje alergeni, poput glavnih zvijezda organske kozmetike – esencijalnih ulja – gotovo sva sadrže alergene

Sadrži li konzervanse? Da, ali to su mahom esencijalna ulja, na koja neki tipovi kože burno reagiraju. Uz to, postoje i drugi dopušteni konzervansi, a takvi brendovi na svojim proizvodima nose natpis Ecocert.

 

Avon

Avon

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi