U SRCU ZAGREBA

Hush Hush market: Nova poslastica za ljubitelje mode i dizajna

14.12.2017 u 11:45

Bionic
Reading

Ljubitelji dizajna i umjetnosti ovoga se Božića mogu počastiti najljepšim dizajnerskim komadima odjeće, nakita, kozmetikom i drugim hrvatskim proizvodima

Šuška se, šuška… u Zagreb dolazi novi kreativni događaj – HUSH HUSH market. Zaljubljenici u modu i dizajn na njemu će moći upoznati naše ponajbolje dizajnere i umjetnike, ponoviti se odjećom ili modnim dodatkom, naći unikatni božićni poklon i na kraju to sve zaliti odličnim craft pivom.

Prvi HUSH HUSH market koncipiran je kao izložbeno-prodajni sajam na kojem će se predstaviti petnaestak izlagača - od modnih dizajnera, dizajnera nakita i dječje odjeće do proizvođača prirodne kozmetike ili proizvoda za dom. Market će svoja vrata prvi put otvoriti 21. prosinca u dvorani u Ilici 15/1,na 1.katu a trajat će tri dana.

Organizatorice HUSH HUSH marketa su Petra Lasić i Zdravka Radić koje je spojila ljubav prema dizajnu, ali i nedostatak kreativnih sajmova na kojima bi se predstavile domaćoj javnosti.

  • +7
Izlagači na HUSH HUSH marketu Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

'Ideja za market se rodila iz vlastitog iskustva i potrebe nas, kreativaca, da se okupimo na jednom mjestu i predstavimo svoje radove i proizvode. U gradu kao što je Zagreb nedostaje takvih događanja, a kako se ove godine ne održava ni artOmat, Zdravki i meni je sinulo da organiziramo vlastito događanje. I to u nadolazećem božićnom ozračju. HUSH HUSH market smo zamislili kao mjesto na kojem će ljudi upoznati naše dizajnere i umjetnike, kupiti ili isprobati njihove proizvode, ali i mjesto na kojem ćemo međusobno razmjenjivati iskustva i ideje', poručila je Petra Lasić, vlasnica modnog brenda LP design koja iza sebe ima nekoliko desetaka 'odrađenih' sajmova u zemlji i inozemstvu. 

'Nakon toliko sajmova znate koje izazove možete očekivati, što izlagači očekuju, ali i što očekuje publika. To nam je svakako prednost koju ćemo iskoristiti da bi ovaj sajam učinili što boljim. U Zagrebu je puno onih koji žele originalan, nekonfekcijski i domaći proizvod. Uostalom, u vrijeme Adventa u gradu je puno turista koji žele kupiti nešto autentično. Mi im upravo to želimo ponuditi', kažu organizatorice dodajući kako im je u planu cijelu priču proširiti i na druga godišnja doba.