UVIJEK SA STILOM

Hrvatice vole putovati u štiklama

16.04.2013 u 11:44

Bionic
Reading

Glamurozna dizajnerska odjeća u zrakoplovima nije nešto što se viđa samo u filmovima i na fotografijama poznatih osoba, ona je doista prisutna kod putnica koje lete na linijama British Airwaysa

'Udobnost prije svega', moto je zrakoplovnih putnika iz Hrvatske koji na kratkim i dugim letovima biraju što laganiju i udobniju odjeću, pritom ipak posvećujući pažnju svom stilu. Rezultati su to velikog istraživanja koje je provela zrakoplovna kompanija British Airways među svojim putnicima iz Francuske, Njemačke, Rusije, Turske i Hrvatske.

Odijevanje za putovanje zrakoplovom može biti prava mala avantura, uzmemo li u obzir to da uvijek treba voditi računa o temperaturnim razlikama, trajanju putovanja, detektorima metala i skidanju cipela na kontrolnim točkama.

Očekivano, 97 posto ispitanih putnika se za putovanje zrakoplovom oblači isključivo da bi se osjećali ugodno pa ćete hrvatske putnike, kao i ostale europske putnike zrakoplovom, najčešće zateći u udobnoj majici i trapericama.

Ipak, glamurozna dizajnerska odjeća u zrakoplovima nije nešto što se viđa samo u filmovima i na fotografijama poznatih osoba, ona je doista prisutna kod putnica koje lete na linijama British Airwaysa. Takav stil najviše njeguju putnice iz Njemačke s 12 posto ispitanica koje su izjavile da se za letove vole odjenuti glamurozno. Putovanje u dizajnerskoj odjeći zasigurno nije stran pojam bračnom paru Beckham, uvijek sređenih od glave do pete.

Za 97 posto hrvatskih putnica udobnost je ipak na prvom mjestu, no jedan posto ih se ipak odlučuje za izgled prave filmske dive i putuje u najdražim komadima dizajnerske odjeće. Hrvatske putnice zato prednjače u nošenju visokih potpetica - njih čak 22 posto je izjavilo da nose visoke potpetice prilikom leta. S našim putnicama bi se zasigurno složila i glumica Charlize Theron koja na putovanjima voli biti u minimalističkim odjevnim kombinacijama koje uključuju i visoke potpetice.

Za razliku od ispitanika iz drugih zemalja koji su odabrali udobnost, 21 posto muškaraca iz Rusije za putovanja bira poslovni izgled te odijeva odijela s kravatom da bi privukli pažnju i impresionirali druge.

Zanimljiv je podatak da se većina putnika odlučuje i na modne dodatke za vrijeme putovanja. Tako 14 posto Turaka najradije nosi šešire, 47 posto Francuza šalove, a pašminu 32 posto Rusa. Nezaobilazan modni dodatak za 31 posto svih ispitanika koji su sudjelovali u istraživanju su sunčane naočale.

Ukoliko putnici i zaborave ponijeti neki komad odjeće na putovanje, zaista nemaju razloga za zabrinutost. Terminal 5, središnji terminal British Airwaysa na londonskom aerodromu Heathrow, koji su putnici proglasili najboljim svjetskim terminalom, nudi neke od najboljih trgovina poznatih robnih marki kao što su: Harrods, Paul Smith, Tiffany, Mulberry, Mappinn & Webb koje nude zaista šarolik izbor za svaku priliku.