POZNANSTVA TEK NA TREĆEM MJESTU

Hrvati su tradicionalni, posao traže putem oglasa

  • Autor: K.Z.
  • Zadnja izmjena 30.10.2014 16:15
  • Objavljeno 29.10.2014 u 12:08
karijera

karijera

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: MojPosao/DepositPhotos

Najnovije istraživanje pokazuje da većina Hrvata ipak ne traži posao preko veze. Njihova potraga za poslom ipak izgleda školski - najprije se gledaju otvoreni natječaji

Ne kaže se uzalud da je traženje posla 'posao s punim radnim vremenom'. Ipak, bitan je i način na koji nešto radimo, stoga je portal MojPosao provjerio kako građani najčešće traže posao u anketi provedenoj na gotovo 400 ispitanika.

Očekivano, najviše ispitanika (82 posto) traži posao pregledavanjem oglasa.

'Stalno pregledavam nove poslove u kategoriji posla koji tražim', kaže jedan od ispitanika, a drugi dodaje: 'Posao se traži pomoću svih navedenih opcija, ali je individualno to kako će tko doći do radnog mjesta. Ako je netko uspio na jedan način, ne znači da to vrijedi za svakog drugog.'

Otvorene molbe šalje osam posto ispitanika jer smatraju da 'tako mogu doprijeti do većeg broja potencijalnih poslodavaca'.

'Slanje otvorenih personaliziranih molbi smatram najboljim načinom za predstavljanje potencijalnim poslodavcima. Ipak, zbog kulture neodgovaranja na e-mailove izuzetno je teško stupiti u kontakt s poslodavcima', primjećuje jedan ispitanik.

Putem prijatelja/poznanika posao najčešće traži šest posto ispitanika te smatraju da je to 'najlakša, najbrža i najbolja potraga za poslom'.

'Posao tražim preko kolega iz struke', pojašnjava jedan od ispitanika.

Društvene mreže popularan su kanal za traženje posla kod tri posto ispitanika dok putem (virtualnih) sajmova karijera posao najčešće traži jedan posto ispitanika.

Potraga za poslom pregledavanjem aktualnih natječaja svakako je najkvalitetniji način traženja budućeg ili novog zaposlenja. Ipak, treba reći da je takvu vrstu potrage korisno dopunjavati i drugim oblicima traženja posla, savjetuje Marko Oltean s portala MojPosao.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!