Studio “Modra”

Donosimo nastavak priče o malom dizajnerskom studiju

29.01.2020 u 11:42

Bionic
Reading

Iza imena “Modra” krije se mali dizajn studio s paletom ambicija vezanih za oblikovanje vizualnih identiteta, ambalaže, kampanja i drugih grafičkih proizvoda koji se svojim karakterom ističu u masi

Utemeljen je na nekoliko važnih principa - jednostavnost, kvaliteta te neizostavna zaigranost. Taj se princip ponekad očituje u odabiru palete boja (“DA” festival), tipografskim i kompozicijskim rješenjima (projekt “Gubble Bum”), ponekad u kombinaciji materijala ili pak u samom načinu na koji se pristupa pojedinom projektu. Istovremeno, funkcionalnost nikada ne silazi s vrha liste prioriteta jer oblikovanje radi oblikovanja ne može sebi biti svrhom. Upravo zato svaki projekt kreće od detaljne analize klijentovih želja i temeljnih vrijednosti brenda. Ukoliko su vrijednosti još u nastajanju ili nisu jasno postavljene, ključno je uložiti dovoljno vremena u komunikaciju s klijentom kako bi se što više osvijestilo kako i zašto se kreće u pojedini projekt te koji mu je glavni cilj. Nakon analize slijedi “brainstormanje”. Kreće izbacivanje osrednjih i prolaznih ideja dok napokon ne dođemo do one dobre koja se dalje razvija u komunikaciji s klijentom.

Međuovisnost klijenta i dizajnera je neizbježna, ali i nužna ne samo kako bi brendovi, kampanje i grafički proizvodi vizualno komunicirali prave poruke i vrijednosti, već kako bi i dizajneri imali priliku oblikovati nove ideje jer bez okvira (koji su neizbježni u svakom realnom projektu) ne bismo imali mali, ali iznimno bitan manevarski prostor za pomicanje granica, odnosno pronalaženje svježih i zaista dobrih kreativnih rješenja.

Studio “Modra” pronaći će specifično rješenje za vizualni dizajn Vašeg brenda, kreiranje novog ruha za Vaš proizvod ili osmisliti kampanju za promociju istog.

Informacije potražite na Be ili stranici.