KINEZI U NALETU

Da bi osvojio Europu, MG će imitirati KIA-u

30.11.2012 u 12:11

Bionic
Reading

Ukoliko ne pratite automobilske vijesti, tada ste vjerojatno uvjereni da MG više ne postoji

Zapravo ste u zabludi, jer legendarna marka posluje u EU, zasad doduše samo na matičnom britanskom tržištu.

Kompanija u vlasništvu kineske grupacije SAIC ondje je prodala svega 1.000 automobila u minulih 11 mjeseci, premalo po svim kriterijima kad se u obzir uzme da je na kineskom tržištu, u isto vrijeme, isporučeno čak 100.000 primjeraka modela MG6.

Kako bi poboljšali rezultate, u SAIC-u planiraju kopirati KIA-u. Južnokorejska kompanija na Starom je kontinentu ostvarila zvjezdani uspon minulih recesijskih godina pa se Kinezi nadaju da će i njima isto poći za rukom.

Da bi u tome uspjeli, u MG-u su angažirali usluge bivšeg Nissanovog dizajnera Martina Uhlarika te će sve karte staviti na izgled novih modela MG3 i MG5 prije nego što krenu u osvajanje zemalja Beneluxa.

Analitičari su pak skeptični da će kopiranje samo jednog segmenta KIA-inih akcija dati vidljivog rezultata. Korejci, tvrde, nisu samo preoteli Audiju Petera Schreyera, već su također uložili značajna sredstva u istraživanje i razvoj, proizvodnju, prodaju i oglašavanje svojih automobila.