SPEKTAKULARNA HALJINA

Bježi od traperica: Zbog ovog korzeta Sydney Sweeney sve je palo u drugi plan

06.09.2025 u 21:39

Bionic
Reading

Nakon što je podigla medijsku buru kontroverznom kampanjom za traperice, Sydney Sweeney ponovno vraća fokus na svoja izdanja na malim ekranima - i crvenom tepihu

Glumica Sydney Sweeney (27) unijela je dašak starog Hollywooda na crveni tepih premijere svog biografskog filma 'Christy' na Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu. Njezina kreacija odmah je privukla pažnju fotografa i publike.

Zanosna haljina

Zvijezda serije 'Euforija' odabrala je haljinu spektakularnog korzeta u kojem je istaknula svojeobline. Silueta je bila dodatno naglašena voluminoznim, drapiranim donjim dijelom haljine, koji se elegantno skupljao u području kuka, a cijeli izgled zaokruživao je upečatljiv detalj – crvena ruža.

Sydney Sweeney
  • Sydney Sweeney
  • Sydney Sweeney
  • Sydney Sweeney
Sydney Sweeney Izvor: Profimedia / Autor: CP/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Sweeney je birala model pastelno ružičaste boje, nijanse koja bi ove jeseni ponovno mogla uživati veliku popularnost, kako u glamuroznim izdanjima slavnih ljepotica, tako i u uličnoj modi.

Nominacija za Oscara?

Dojam filmske dive Sweeney je upotpunila frizurom u mekanim, valovitim uvojcima te profinjenim make-upom, uz klasični smokey eye i ruž u nijansi kože.

Njezina modna kombinacija izazvala je brojne pohvale, a premijera u Torontu istovremeno je podgrijala šuškanja da bi upravo uloga u filmu 'Christy' mogla donijeti Sydney Sweeney nominacije za Oscara.

Skrenula pozornost s kontroverzne kampanje

Podsjetimo, Sweeney je tjednima bila u fokusu zbog svoje posljednje reklame za traperice američkog brenda American Eagle, koja ju je stavila u itekako osjetljiviji politički i društveni kontekst.

U reklamnom spotu Sweeney govori: 'Geni se nasljeđuju, često određuju boju kose, osobnost, čak i boju očiju. Moji geni su plavi', govori u kameru dok je fokus na njezinim plavim očima. A upravo je slogan cijele reklame ('Sydney Sweeney ima odlične traperice'), kao i komentari na tu poruku izazvao buru optužbi da reklama slavi bjelkinje s plavom kosom i plavim očima, te da nosi prikrivenu notu eugeničkih poruka.

Na TikToku su deseci tisuća korisnika žestoko reagirali, jedan video čak tvrdi da reklama podsjeća na 'nacističku propagandu'. U trapericama je od tada nismo vidjeli, a uz ovakva zanosna izdanja na crvenom tepihu sve, čini se, brzo pada u drugi plan...