LAST MINUTE TRIKOVI

10 savjeta kako zablistati na plaži

  • Autor: K. Z.
  • Zadnja izmjena 28.07.2009 09:26
  • Objavljeno 28.07.2009 u 08:00
žena seksi plaža badić

žena seksi plaža badić

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: Images

Ljeto je u punom jeku i mnogi će uskoro izložiti tijela na prepunim plažama. Za neke će to i ove godine biti vrlo stresan doživljaj jer se nisu mogli disciplinirati i dovesti liniju u red. Međutim, ne trebate brinuti. Uvijek postoje last minute trikovi koji vam mogu pomoći da zablistate u bikiniju

1. Neka vino ovoga ljeta bude jedini alkohol koji ćete konzumirati. Naime, čaša tog božanskog pića broji samo sto kalorija. Osim toga, znanstveno je dokazano da vino sadrži antioksidans koji pomaže srcu da ostane zdravo, ali i smanjuje gomilanje masti u organizmu.

2. Okružite se vitkim ljudima jer novija istraživanja pokazuju da ljudi žele biti kao oni s kojima se druže. Ako su ljudi oko vas nešto gojazniji, lakše ćete i sebi oprostiti pokoji kilogram viška.

3. Kad budete na moru, iskoristite blagodati plaže jer je dokazano da šetnja pješčanom plažom troši dvostruko više kalorija nego šetnja po betonskim nogostupima. Dakle, nakon obilnog ručka na godišnjem odmoru, darujte svome tijelu zdravu šetnju plažom.

Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Šetnja pješčanom plažom troši dvostruku više kalorija nego šetnja gradskim ulicama

4. Kupite si bikini koji će najbolje pristajati vašemu tijelu. Ako imate naslaga na trbuhu, onda je za vas kupaći kostim, a ne bikini. Ako imate velike grudi, odaberite kupaće kostime s čvrstim gornjim dijelom koji pridržavaju široke naramenice. Takav kupaći kostim učinit će vaš struk vizualno tanjim. Onima koji imaju nešto šire bokove preporučuju se kupaći kostimi s visokim strukom jer će vizualno suziti bokove.

5. Započnite večeru velikom zdjelom salate, ali bez kaloričnih dresinga. Znanstvenici su dokazali da žene količinski pojedu manje hrane za večeru ako su prije toga pojele salatu koja ih je donekle zasitila. Takvim rasporedom obroka smanjuje se unos kalorija u organizam za 12 posto.

6. Ako se niste stigli osunčati na pravome suncu, uvijek postoje solariji i kreme za samotamnjenje. Odaberite bilo što od toga jer tamnije tijelo uvijek izgleda vitkije.

7. Dobar izgled ne dobivate potezom čarobnog štapića. Za to se ipak malo morate potruditi, pa je dobra ideja svakoga dana odvojiti 30 minuta za aerobne vježbe koje će istopiti vašu mast. Preporučuje se brzo hodanje, vožnja biciklom, trčanje i plesanje.

8. Naravno da ujutro volite uživati u svojoj velikoj kavi s punomasnim mlijekom i mirisnom, toplom pjenicom, ali nemojte više. Koliko god vam taj jutarnji užitak bio privlačan, on je odgovoran za unos više od 500 kalorija, a tek ste započeli jutro. Umjesto kave uzmite vodu i držite se toga barem tjedan dana.

9. Svakoga jutra, čim se probudite, vizualizirajte tjelovježbu kako biste u sebi probudili želju za zdravom hranom. Zatvorite oči i zamislite novu, vitkiju verziju sebe koja ponosno šeta plažom u bikiniju. Tijekom vizualizacije nastojte uočiti sve detalje – od načina na koji se krećete pa sve do raspoloženja koje osjećate. Kad god vas tijekom dana uhvati želja za nezdravim grickalicama, sjetite se svoje vizualizacije i želja će vas proći.

10. Sretne i vedre misli u glavi odagnat će vam misli o hrani. Američki i nizozemski znanstvenici otkrili su da negativna razmišljanja rezultiraju unosom veće količine hrane u organizam. Kada, primjerice, razmišljamo o smrti, instinktivno nam se javlja želja da kupimo hranu i pojedemo je jer nam to daje određenu sigurnost. Stoga napunite glavu samo pozitivnim mislima i izgledajte dobro u bikiniju.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi